Rebelky v dětských knihách
Knižní tipy

Rebelky v dětských knihách

Ráda bych napsala, že jsem nápad na tenhle článek dostala já. Ale nenapíšu. Autorská práva náleží mé kamarádce, která už měla dost předčítání pohádkové klasiky, ve které jsou ženské hrdinky jemné, krásné a milé. Líbezně zpívají a čekají na muže svých snů. A tak na svém facebookovém profilu požádala o doporučení knih pro děti, ve kterých i ženské hrdinky dělají „cool věci“.  A veřte nevěřte, takových knih je spousta.

Od mamuta k modelce
Knižní tipy

Od mamuta k modelce

Právě vychází v pořadí již šestá kniha z pera mělnické spisovatelky Barbory Walterové Benešové. Nový humoristický román vychází pod názvem Od mamuta k modelce. Svým osobitým smyslem pro humor autorka vypráví celý svůj proces zmenšování lidského těla, aniž by se zarazila nad takovými tématy jako je sex, visící kůže nebo nehezky zvrásněná pokožka. Kniha je vhodná pro ty, kteří se chtějí při čtení zasmát a každý jistě v některých částech příběhu pozná i sám sebe.

Nejsem jako vy

Nejsem jako vy

Autorku Jodi Picoult snad ani netřeba představovat. Její knihy jsou jedny z nejprodávanějších na světě a i u nás se těší velkému zájmu ze strany čtenářů. Určitě velkou část českých čtenářů potěšila zpráva, že vyšlo druhé vydání dlouho všude vyprodané knihy Nejsem jako vy a i zde se jedná o velmi diskutované téma a jedinečný příběh, který stojí za to si přečíst!

Existují zázračné pohádky?

Existují zázračné pohádky?

Víte, co je sugesce? Podle prvního odkazu na Wikipedii podmanivé působení a ovlivňování myšlení a představ. A co takhle si trochu té sugesce zkusit na dětech? „Jakože jim ovlivním myšlení tak, aby uklízely a poslouchaly?! Dejte sem ten bestseller!“ Tak takhle bohužel Léčivé pohádky pro dětskou duši od Romany Suché nefungují. Ale možná vás i přesto příjemně překvapí.

Registrujte se k odběru novinek, slev a zajímavých akcí a získejte 100 Kč

Novinky, které netrpělivě vyhlížíme

Více knih