Letošní rok bude skvělý

Letošní rok bude skvělý

I když první měsíc v roce přímo vybízí k nákupu motivační literatury, já nejsem jejím velkým fanouškem. Jenže život je občas pěkný chaos. Aspoň v tom mém jsou „zmatečné a neorganizované fáze“, ve kterých je toho na jednoho člověka prostě moc. A zimní spánek není společensky přijatelné řešení. Naštěstí moje oblíbená autorka Jana LeBlanc má pro podobné problémy pochopení a rozhodla se jim čelit svým šestým Zápisníkem!

Zloděj blesku

Zloděj blesku

Když začal vycházet Harry Potter v těch krásných ilustrovaných vydáních, tiše jsem záviděla těm, kteří k těmto příběhů mají takový silný vztah a klidně si je duplicitně pořídí do své jistě bohaté sbírky. Ne že bych Harryho neměla ráda, ale nečetla jsem ho jako dítě, a tudíž nejsem jeho nehynoucím fanouškem. Za to knihy Ricka Riodana jsou pro mě srdcové záležitosti, a to především jeho knižní série Percy Jackson! Tudíž jsem nutně potřebovala mít ve své sbírce bohatě ilustrované vydání první knihy ze série - Zloděje blesku.

Zavátá sněhem (i zbytečnými slovy)

Zavátá sněhem (i zbytečnými slovy)

Žádná očekávání – žádná zklamání. Jenže přiznejme si, kdo z nás nějaká nemá. Kdo si nevytváří domněnky, nedělá občas předčasné soudy. A všechny tyhle subjektivní postoje umí život pěkně zkomplikovat. I ten literární. Prvotina Martin Stručovského Bez duše pro mne byla překvapením roku. Skvělá a svižná detektivka z českého prostředí. Má očekávání od nové knihy tohoto mladého autora byla proto obrovská.

Letos se těším na...
Knižní tipy

Letos se těším na...

Rok 2020 má být, podle astrologů, tím lepším a úspěšnějším. Já si tedy myslím, že jaký si to uděláš, takový to máš :-), ale nebudu nikomu brát víru v nadpřirozeno. Jedno vím ale jistě, chystá se na nás spousta novinek, na které čtenáři netrpělivě čekají. Projela jsem mnoho stránek, abych vybrala ty TOP, které knihomol netrpělivě vyhlíží.

Dva tajemství neudrží

Dva tajemství neudrží

Malé městečko Echo Ridge skrývá své temné tajemství. Když se do něj na čas, nedobrovolně, stěhují dvojčata Ella a Ezra za svou babičkou, už o tomto místě ví hodně. Jejich matka, toho času umístěná v léčebně pro závislé, v něm vyrostla. Ella, posedlá svou vášní pro zločiny, je sice z nového místa rozpačitá, ale zároveň ji láká svým tajemstvím. Její teta, coby sedmnáctiletá dívka, záhadně zmizela a před několika lety zde byla zavražděna královna plesu. Její babička o své zmizelé dceři mluvit moc nechce, její matka už vůbec ne a další starousedlíci mlčí. O to víc ji láká vypátrat, co se s její tetou stalo.

Registrujte se k odběru novinek, slev a zajímavých akcí a získejte 100 Kč

Novinky, které netrpělivě vyhlížíme

Více knih