Závěr deváté knihy z hoelovské série Přízrak byl naprosto geniálně marketingově zvládnut – zanechal fanoušky Harryho Holea v napětí nad dalšími osudy detektiva s temnou duší a sklony k závislostem. A aniž by to čtenář věděl, předznamenal styl a formu desátého příběhu. Zatímco ústředním tématem Přízraku byl boj se závislostmi a démony, Policie je o mystifikaci. Ukazuje, že věci vždycky nemusí být takové, jaké se na první pohled zdají. A že za zavřenými dveřmi se většinou neskrývá to, co předpokládáme, ale můžeme jimi projít do úplně jiných světů.
Sedmilhářky je název blogu, který si před dvěma lety společně založily Berenika Kohoutová a Marika Šopovská. Nyní se rozhodly blog vydat v knižní podobě, takže kromě stejných očí, stejných kluků (a to doslova, protože Petr a Pavel Čechákovi jsou jednovaječná dvojčata), stejných krémů, stejné školy, stejného divadla, stejných snů, stejné tchýně a stejné chalupy mají i stejné společné knižní dítě.
Harry Potter And The Cursed Child - Parts One and Two je název chystané divadelní hry Jacka Thornea, jež je založena na novém příběhu J.K. Rowlingové, Johna Tiffanyho a Jacka Thornea. Jedná se o vůbec první oficiální potterovský příběh napsaný speciálně pro divadelní prkna. Práva na knižní vydání scénáře získalo nakladatelství Albatros.
V dnešním knižním světě hraje marketing daleko větší roli než si mnozí z nás připouští. Začíná to krásnou a lákavou obálkou, na které nechybí doporučení slavných osobností nebo věhlasných periodik, pokračuje interaktivními webovými stránkami a končí akcemi pro knihomoly odpovídajíci cílové skupiny. Knižní prvotina mladé Američanky Avy Dellairy Dopisy na konec světa nezůstala v ničem pozadu. Její obálka je opravdu velmi povedená a doporučení na ní podepsaná věhlasnými jmény žánru literatury Young Adult jako je Stephen Chbotsky nebo Gayle Formanová. Na webových stránkách knihy pak máte možnost nahrát svůj vlastní dopis na konec světa nebo si stáhnout k příběhu playlist.
Konec školního roku se kvapem blíží a s ním vyvstává otázka, co pořídit vašim úspěšným školákům za vysvědčení.
Před časem jsme naše zákazníky poprosili o účast v průzkumu, do kterého jsme se pustili především proto, že se chceme dále vyvíjet, zlepšovat a nabízet vám co nejlepší služby přesně podle vašich představ – a právě ty jsme zkoumali v našich dotaznících. Zapojilo se vás úžasných 5 692. Jako odměnu jsme vám přislíbili velké slosování o poukázky na nákup a dva iPady mini. O tom, koho jsme vylosovali a jak to celé probíhalo, si můžete přečíst v tomto článku.