Kdy jste naposledy napsali dopis?

Kdy jste naposledy napsali dopis?

V dnešním knižním světě hraje marketing daleko větší roli než si mnozí z nás připouští. Začíná to krásnou a lákavou obálkou, na které nechybí doporučení slavných osobností nebo věhlasných periodik, pokračuje interaktivními webovými stránkami a končí akcemi pro knihomoly odpovídajíci cílové skupiny. Knižní prvotina mladé Američanky Avy Dellairy Dopisy na konec světa nezůstala v ničem pozadu. Její obálka je opravdu velmi povedená a doporučení na ní podepsaná věhlasnými jmény žánru literatury Young Adult jako je Stephen Chbotsky nebo Gayle Formanová. Na webových stránkách knihy pak máte možnost nahrát svůj vlastní dopis na konec světa nebo si stáhnout k příběhu playlist.

Jak probíhalo velké losování o ceny
Knihy pro děti

Jak probíhalo velké losování o ceny

Před časem jsme naše zákazníky poprosili o účast v průzkumu, do kterého jsme se pustili především proto, že se chceme dále vyvíjet, zlepšovat a nabízet vám co nejlepší služby přesně podle vašich představ – a právě ty jsme zkoumali v našich dotaznících. Zapojilo se vás úžasných 5 692. Jako odměnu jsme vám přislíbili velké slosování o poukázky na nákup a dva iPady mini. O tom, koho jsme vylosovali a jak to celé probíhalo, si můžete přečíst v tomto článku.

Rowlingová posunuje anglickou detektivku k „drsné škole“

Ve třetím románu s detektivem Cormoranem Strikem se J. K. Rowlingová, píšící pod pseudonymem Robert Galbraith, vydala do nejtemnějších vod zločinu i lidské psychiky. Týrání a znásilňování žen a dětí, poruchy osobnosti, drogy, odřezané údy – tomu všemu musí Cormoran Strike s asistentkou Robin Ellacottovou čelit, aby zachránili nejen krachující agenturu, ale i vlastní životy.

Rozhovor o tvůrčím psaní s Reném Nekudou
Literární zajímavosti

René Nekuda patří k nejznámějším učitelům tvůrčího psaní v České republice. Vystudoval Literární akademii v Praze, několik let pracoval jako novinář, především se ale od roku 2011 zaměřil na výuku tvůrčího psaní. Spoustu jeho užitečných tipů si můžete přečíst zdarma na jeho webu, ale pro tu největší porci inspirace zkuste zajít na jeden z jeho kurzů.

Registrujte se k odběru novinek, slev a zajímavých akcí a získejte 100 Kč

Novinky, které netrpělivě vyhlížíme

Více knih