Námi to končí

Námi to končí

„Občas právě ten, kdo nás nejvíc miluje, dovede nejvíc ublížit.“ Touto větou začíná anotace nové knihy Námi to končí od spisovatelky Colleen Hoover, která je velmi oblíbenou a vyhledávanou autorkou vyvolávající svými díly pocity smutku i radosti, naděje i bezmoci. I tento titul vám zlomí srdce. Jste připraveni?

Slavnostní křest Medvěda Wrr
Literární zajímavosti

Slavnostní křest Medvěda Wrr

Co mají společného hosté i účastníci sci-fi a fantasy festivalu CONiáš? No přeci netuctové hrdiny, kteří jsou základem všech dobrých příběhů. Jedním takovým je i Medvěd Wrr, odvážná postavička ze stejnojmenné knihy a karetní hry autorské dvojice Jaromír Štejnar - Michal Široký. Do velkého knižního světa byl slavnostně uveden 22. září v pražské Ústřední knihovně. Gratulujeme! Naši recenzi na knihu Medvěd Wrr - Po přečtení zavřít, karetní hru Medvěd Wrr  a pexeso si můžete přečíst zde.

Právě teď nás baví
Knižní tipy

Právě teď nás baví

Jak určitě víte, u nás knihami žijeme. Milujeme příběhy různých žánrů, ať je kniha tlustá nebo tenká, autor český či světový, důležitý je propracovaný, výborný děj, ze života nebo klidně vymyšlený. Každý podle svého gusta. Není nic krásnějšího, než když se uvelebíte do křesla či do postele a ponoříte se do světa, který prožíváte spolu s hlavními hrdiny. Co nás poslední dobou zaujalo? Jaké knižní tipy jsme si pro vás připravili? Jakými skvělými příběhy právě teď žijeme? Co jsme přečetli a rádi bychom vám doporučili? Jsou to samé skvělé kousky, to je jasná věc. Podívejte se na ně sami.

Jaký bude rok ve školce?

Jaký bude rok ve školce?

Zdá se mi, že nabídka „hledacích knih“ je u nás oproti zahraničí zoufale malá. Zatímco u našich západních sousedů se police v knihkupectvích při každé větší příležitosti - jedno jestli jde o Velikonoce nebo fotbalové mistrovství - naplní „hledačkami“ nejrůznějších formátů (ano, narážím na malé levné sešitkové Pixi knížky, jsem jejich nadšenou fanynkou), v Čechách má každé dítě v knihovničce alespoň jednu knihu ze série Jaro, Léto, Podzim, Zima a Noc od německé ilustrátorky Rotraut Susanne Bernerové. Ty jsou sice krásné, ale já jsem příznivcem diverzity, a tak vydavatelský počin nakladatelství Host v této oblasti velmi chválím.

Registrujte se k odběru novinek, slev a zajímavých akcí a získejte 100 Kč

Novinky, které netrpělivě vyhlížíme

Více knih