Zapomeňte na neděli

Zapomeňte na neděli

Pokud starší členy své rodiny berete jako samozřejmost, po této knize svůj postoj přehodnotíte. Na nic nečekejte, poslouchejte jejich vyprávění, ptejte se a vnímejte jejich život, protože žádné zítra už být nemusí… Citlivě napsaný román ZAPOMEŇTE NA NEDĚLI je dalším skvostným čtením francouzské spisovatelky Valérie Perrinové a s křehkostí otevírá téma stáří a lásky.

Příběh inspirovaný hrůzami, které se ve Willowbrooku skutečně odehrávaly, vám vezme dech…

Šestnáctiletá Sage Wintersová měla dvojče Rosemary. Byla vždycky trošku jiná, ale sestry byly propojené a velmi se milovaly. Rosemary však zemřela už před šesti lety na zápal plic. Jejich matka zemřela při autonehodě a Sage žije pouze se svým nevlastním otcem, který se o ni vůbec nezajímá. Jednoho dne však náhodou vyslechne otčímův hovor a ten jí změní celý život. Rosemary žije. Byla tenkrát umístěna do státní školy Willowbrook, o které se nepovídá nic hezkého. Nicméně sestru nyní v zařízení pohřešují. Willowbrook byl vždy opředen strašidelnými historkami a tajemstvím, nikdo o něm vlastně neví vůbec nic. Sage se vydává do Willowbrooku, odhodlaná sestru najít, to ale ještě netuší, že tam uvidí a zažije věci, které jí navždy změní život.

Dívka v medvědí kůži
Knižní tipy

Dívka v medvědí kůži

Říkají jí Medvědice Janka. Není to kvůli místu, kde ji našli, ale protože je jiná. Na svůj věk je vysoká a silou se jí nevyrovnají ani ti nejstatnější dřevorubci. Přestože žije ve vesnici již poměrně dlouho, stále ji to táhne k tajemnému a divokému Sněžnému hvozdu. A jednoho dne k ní les promluví... Tak začíná kouzelná výprava, na které zažívá Janka nejedno dobrodružství. Podaří se jí nalézt odpovědi na otázky, ohledně svého původu? Kam vlastně patří? A co je ve skutečnosti zač?

Vánoční pohlazení po duši
Knižní tipy

Vánoční pohlazení po duši

Co si představíte pod pojmem vánoční čtení? Každý možná něco jiného. Já to vidím na romantiku odehrávající se o Vánocích s tím správným kouzlem Vánoc. Taková kniha mě pohladí po duši a navodí mi dokonalou vánoční atmosféru. Ale pozor, nemám tu jenom samou romantiku, na vánoční téma si tu dnes přijdou všichni, od dětí až po muže, co se rádi bojí.

Registrujte se k odběru novinek, slev a zajímavých akcí a získejte 100 Kč

Novinky, které netrpělivě vyhlížíme

Více knih