Pálení čarodějnic stylově a kreativně
Knižní tipy

Pálení čarodějnic stylově a kreativně

Pálení čarodějnic je každým rokem dnem, na který se těší lidé napříč generacemi. Tzv. filipojakubská noc láká na táboráky, opékání špekáčků, u mnohých je i dalším důvodem se opít. Zejména mladší lidé si potom neváhají obléci i různé kostýmy, díky nimž je tato slavnost ještě autentičtější. A právě pro ně máme na našem eshopu Dobré knihy i řadu zajímavých pomůcek, které by se jim mohly hodit.

Moje jarní must have knížky
Knižní tipy

Moje jarní must have knížky

Možná by bylo jednodušší napsat, jaké knihy bych si  koupit nechtěla. Určitě to všichni známe, že? Těch co bychom chtěli je tolik, a navíc každý měsíc vychází nové a nové kousky, které přibývají do našeho seznamu must have. Tak bych vám chtěla alespoň ukázat ty, které mě poslední dobou zaujaly nejvíce…

Kořist
Knižní tipy

Kořist

Thriller Kořist vás zavede do islandské divočiny. Mohli bychom klidně říct, že zde lišky dávají dobrou noc. Ale je tak pustá a děsivá, že tu ani o lišku nezakopnete. Snad jen o zapomenutého soba, který sníh, mráz a vítr považuje za normu svého kočovného života. V bílé samotě je nalezeno pět mrtvých těl. Okolnosti jejich smrti jsou záhadné stejně jako události, které jí předcházely.

Les(ž) v domě

Les(ž) v domě

Česká knihkupectví lákají čtenáře na šestý román bestsellerové Aleny Mornštajnové Les v domě. Silný a velmi čtivý příběh o touze dítěte po lásce a přijetí, které však nepřicházejí, se vám bolestivě vpije pod kůži. Ale nebudete litovat.

Tipy na napínavé české detektivky
Knižní tipy

Tipy na napínavé české detektivky

Konkurence v románech plných napětí, ať už detektivkách nebo thrillerech, je po celém světě obrovská. Čtenáře prostě baví sledovat spravedlnost, jak se snaží dostat na kobylku šíleného vraha. I v našich končinách najdete mnoho zajímavých počinů v těchto žánrech, i když je o ně podstatně menší zájem než o ty zahraniční. Máme pro vás několik tipů na české detektivky, krimi či thrillery.

Registrujte se k odběru novinek, slev a zajímavých akcí a získejte 100 Kč

Novinky, které netrpělivě vyhlížíme

Více knih