Harry Potter a jeho nové krásně ilustrované vydání

Od chvíle, kdy Harry Potter a Kámen mudrců vyšel v České republice poprvé, uplynulo už 15 let. Za tu dobu se mu podařilo okouzlit statisíce čtenářů bez ohledu na věk. Jeho britské vydavatelství Bloomsbury před dvěma lety rozhodlo, že tentokrát nastal čas vydat kouzelnický příběh Harryho Pottera se vší pompou v kompletně ilustrovaném vydání... a jak tak listujeme výsledkem, který teď v říjnu vyšel i v češtině, musíme uznat, že to byl skvělý nápad.
  Ilustrované vydání Harryho Pottera dostal na starost talentovaný ilustrátor Jim Kay, který se v ilustrátorské branži prosadil např. ilustracemi ke knize Volání netvora od Patricka Nessse, za něž získal dokonce medaili Kate Greenwayové. Sama J. K. Rowling je z jeho ilustrací nadšená:
„Ilustrace Jima Kaye mě hluboce zasáhly. Zamilovala jsem se do jeho interpretace Harryho světa a jsem vděčná, že propůjčil svůj talent právě tomu.“

J. K. Rowlingová

Bohatě ilustrovaný Harry Potter okouzlí jak mladší čtenáře, kteří se s příběhem Harryho Pottera setkají úplně poprvé, tak i odrostlejší milovníky kouzelnické série, kteří znají nejslavnější příběh J. K. Rowlingové už téměř zpaměti. Prozatím vyšel pouze první díl, tedy Harry Potter o Kámen mudrců, ale už teď je jisté, že každý další rok touto dobou vyjdou další díly. Nejspíš se tedy máme na co těšit. :-)

Četli jste Harryho Pottera? A jak se vám líbí nové vydání? Napište nám do komentářů, budeme se těšit. :-)

Milovnice příběhů a literatury, studentka marketingu a ta, co má na starost, aby se vám líbil tento magazín.