Vánoční tábor

Vánoční tábor
Nádherný příběh, ze kterého sálá atmosféra Vánoc na každé stránce. Vánoční tábor je asi ten nejlepší román na toto téma, protože z něj Vánoce doslova dýchají na všechny okolo, pojďte se taky naladit na správnou sváteční vlnu…
Haley nijak Vánoce neprožívá. Každý rok koupí rodičům zájezd do Karibiku a tam si společně užívají tyto sváteční dny bez tradic a zvyků, na pláži pod palmou, ovšem pracovně s počítačem na klíně. Hlavní náplní života je pro ni totiž zaměstnání a kariéra. Jednou chce však získat zakázku velké hračkářské firmy na vánoční kampaň a její šéf si myslí, že není moc vánočně založená. A tak jí pošle na týdenní pobyt v nádherné horské chatě na Vánoční tábor. Zde jí mají naučit vnímat svátečního ducha, plnit vánoční tradice od pečení cukroví, andělíčky ve sněhu, až po sdílení všeho s blízkými, a spousta další zábavy. Haley si však chce odbýt všechny úkoly a rychle zmizet. Nakazí se vánoční atmosférou? Přemůže program tábora její tvrďáckou duši Grinche?

„Vy o tom mluvíte, jako by to bylo vězení!“ obul se do ní. Haley se zasmála. „No je to přece vánoční výcvik, ne?“ „Vánoční tábor.“ Haley se snažila dál usmívat. Jeffův výraz ji v tom moc nepomáhal. „Dělám si legraci. Já vím, že je to Vánoční tábor.“ „Ale nevíte, že můj otec do něj dává celé srdce, aby si hosté jako vy odvezli výjimečné zážitky. Nerozumím tomu. Pokud tu nechcete být, proč jste sem jezdila?“ Kniha obsahuje nejen román Vánoční tábor, ale také novelu Svatba ve Vánočním táboře, která čítá asi sto stran. Román je vtipný, plný různých trapasů, zábavný, ale také romantický. Hlavně je však plný vánočních zvyků, světýlek, vánoční nálady a všeho okolo těch správných tradičních Vánoc. Příběh jsem si moc užila a už teď vím, že si ho příští rok přečtu znovu. Je to taková ta kniha, jako Vánoční koleda, která by se mohla stát kultovní a všichni se k ní budou v tento čas moc rádi vracet. Nakazila mě dokonalou vánoční atmosférou a přiměla mě si tento čas víc užívat a usmívat se. Vánoční tábor je plný zázraků a víry ve vánoční kouzlo, které vás přiměje věřit. Nikoliv na Santa Clause, ale ve Vánoce, jejich ducha, a jejich sílu sbližovat lidi. Přiměje vás věřit v dobro a lásku. Krásné Vánoce, přátelé!