Ty. Staneš se mou obětí…

Ty. Staneš se mou obětí…
Máš ráda netradiční způsoby vyprávění? Že ti tzv. du-forma nic neříká? A co kdybych já, vypravěč, adresoval příběh přímo tobě? Ano, tobě! Bude to příběh plný snad až moc velké lásky. Připadá ti to lákavé? A co kdybych byl tak trochu psychopat a ty mou vyhlídnutou obětí? Tedy, ehm, životní láskou…
Otevřeš-li první stránky knihy Ty, přijmeš pozvání mé hlavy, ani nebudeš vědět jak. Přečteš si, jak jsem se do tebe na první pohled zamiloval. Zjistíš, jak jsem málem zešílel z toho, když jsi mě tak ostentativně ignorovala. Ale postupně mi budeš mi asistovat při všech krocích, abych tě získal. Dáš mi (byť nevědomky) přístup ke svému e-mailu i všem dalším účtům na sociálních sítí. Přečtu si všechny tvé zprávy kamarádkám, s tím nic nenaděláš. Dáš mi najevo, že si tě budu muset nejprve zasloužit. Ok, půjdeme tedy přes mrtvoly. Krok č. 1 – zabít tvého přítele a nejlepší kamarádku, protože ti dva naší lásce dvakrát nefandí.

Souboj: stalker vs. lhářka

Jsi studentka literatury na prestižní newyorkské škole a já pouhý prodavač v knihkupectví. I když pocházíme ze zcela odlišných prostředí, náš vztah je nevyhnutelný. Protože toho máme tolik společného! Sdílíme oblíbené knihy i hudební alba. Dokonce sdílíme i stejné erotické představy. Já ty tvoje určitě, když tě den co den pozoruji, jak masturbuješ na svém zeleném polštáři. Víš vůbec, že je do tvého pokoje z ulice tak dobře vidět? Dobře, ulovím tě. Náš vztah však nebude jako nebe bez mráčků. Ani ty totiž nejsi úplně nevinná. Jsi možná ještě pošahanější než já. Jsi chorobná lhářka a manipulátorka. Ty to o sobě jistě dobře víš. O to větší pro tebe bude šok, když to zjistím taky. Ale že bys mě odkopla a vyměnila za nějakého bohatého nafoukaného psychoterapeuta? To ti, lásko, u mě nemůže projít! Další musí z kola ven… Zbývá nám už jen veliké finále našeho lásky i smrti plného dramatu. Souboj dvou pokřivených myslí. Jde jen o to, kdo z nás je rafinovanější a houževnatější. Už jsem ti řekl, že mám ve zvukotěsném sklepě pod knihkupectvím velkou klec? Pojď za mnou, rád ti ji ukážu.

Po stopách Skrytých těl

Jsi dívka, která měla možnost nahlédnout do mé hlavy. Já jsem zase mladý muž, kterého ve své hlavě stvořila žena – spisovatelka Caroline Kepnes. Vím, je to trochu zamotané, ale věz, že náš příběh si užijí všichni čtenáři, bez rozdílu pohlaví. A teď vy, čtenáři – ano, obracím se nyní přímo na VÁS! Jak jsem se vám líbil? Donutil jsem vás přehodnotit vaše vztahy, nebo si alespoň proklepnout vaši milou / vašeho milého? Jen tak pro jistotu… Doufám, že jste se zamysleli nad tím, že vše, co umístíte na internet, tam zanechá nesmazatelnou stopu, která může být použita proti vám. Určitě jste si užili tenhle malý exkurz do mé mysli, během kterého jste se mnou občas sympatizovali, ale mnohem častěji jste mě odsoudili. To vám nezapomenu! Abyste ani vy nezapomněli na mě, přečtěte si pokračování mého příběhu s názvem Skrytá těla. Mé autorce-stvořitelce Caroline Kepnes to udělá jistě radost. A všichni čtenáři budou po zásluze potrestáni!
Pocházím z máchovských Litoměřic; bydlím v nedalekých Lovosicích proslavených přízračnou září noční chemičky. Vystudoval jsem pražskou bohemistiku a ve studiu literatury a komunikace pokračuju v Brně. Baví mě číst knížky i knížky o knížkách. O tom, co si přečtu nebo zhlédnu, rád diskutuju. Nejradši mám mysteriózní žánr – záhady a napětí… to je moje. Svou kreativitu rozděluju mezi psaní povídek a skládání písniček pro skupinu Šavlozubý ponožky. Rád kouřím vodní dýmky a s přítelkyní vedeme blog o čajovnách ČajovnaMy. Miluju hlasité rockové koncerty i tiché výpravy do lesů.