Třetí polovička

Třetí polovička
Myslela si, že je to ten pravý. Doufala, že jí dokáže pomoci vyrovnat se s její nemocí. Ale on není ani zdaleka tím, za koho se vydává.
Skye Starlingová je chytrá, milá a vzdělaná dívka, ale její psychická porucha jí brání v navazování vztahů. Ale když se v jejím životě objeví Burke, vyzrálý, sympatický a chápavý muž, doufá, že její nemoc zlomí, a ona najde své štěstí. Bohužel, Burke je tak trochu ženatý manipulátor, a Skye jen využívá pro své plány. A jeho žena Heather je jen jednou z překážek, o které Skye nemá ani tušení. Kdo čekal pohodové čtení, dostalo se mu příjemného překvapení ve formě spanilé jízdy nahoru a dolů. Máme tady tři hlavní aktéry: Skye, psychotičku, pro mě již trochu omšelou zápletku, autoři psychickou poruchu používají docela často. Burkeho, samolibého psychopata a manipulátora, který si jde za svým stůj co stůj. A Heather, opomíjenou manželku, která má ovšem také má rozhodně co říci. Tito tři dávají dohromady dokonale sepsané drama.

Americká autorka Carola Lovering je především novinářkou, která píše do mnoha amerických časopisů. V roce 2018 vydala svou první knihu, ale českým čtenářům se představuje až s druhou knihou Třetí polovička. Když se oprostím od klišé psychicky nemocné hlavní protagonistky, kterých je v mnohých knihách až dost, dostalo se mi zajímavého čtení. Není to nic nervy drásajícího, ale autorka umně propojila minulost a současnost - vše se velmi logicky propojí a dá příběhu nový rozměr. Ano, Třetí polovička je příjemné a poutavé čtení pro všechny milovníky velkých dramat, a mohu jen doufat, že autorka nezůstane jen u dvou knih. Rozhodně si na další její příběh ráda počkám.