Smrtící tajnosti

Smrtící tajnosti
Robert Bryndza, oblíbený autor detektivní série s vyšetřovatelkou Erikou Fosterovou, je zpět! Zdá se, že s každou novou vycházející knihou se autor zlepšuje. Pokud patříte k jeho fanouškům, rozhodně si nenechte ujít tento nový díl. Poodhalte Smrtící tajnosti!
Vládne chladné mrazivé ráno a matka nalezne svou dceru zmrzlou v kaluži krve v malé předzahrádce. Jak jen to mohl někdo udělat, a proč? Ještě ke všemu se to událo během vánočních svátků, kdy by měl vládnout klid a mír. Do vyšetřování se pouští osudem i okolím zkoušená detektiv-šéfinspektor Erika Fosterová, která má za sebou těžký případ. Se svým týmem se snaží odhalit, kdo mohl stát s vraždou krásné mladé tanečnice, ale záhy nalézá souvislosti s útoky ve stejné čtvrti Londýna. Podaří se vypátrat vraha a zastavit jej? DOKONALÁ VRAŽDA POTŘEBUJE DOKONALÉ KRYTÍ… Já osobně jsem se na tuto knihu moc těšila, jelikož patřím k velkým fanouškům tohoto úspěšného britského autora žijícího na Slovensku. Jeho knihy, a tato není výjimkou, mají spád od první stránky, a čtenář se nedokáže odtrhnout od čtení. Jste doslova vtaženi do víru dění a jen s napětím sledujete napínavý děj, poznáváte všelijaké postavy a čekáte na velkolepý závěr, který vám vyrazí dech. Kapitoly nejsou dlouhé a jsou velmi čtivě napsány, tudíž stránky ubíhají velkou rychlostí. Hlavní hrdinku Eriku jsem si zamilovala již v první knize – Dívka v ledu – a postupem času jsem si k ní vytvořila hlubší vztah. Občas sama sebe přistihnu, jak jí držím palce a věřím, že vše dobře dopadne. Pokud patříte k fanouškům této detektivní série, rozhodně mi dáte za pravdu, že autor je mistr ve svém oboru. Pokud jste od tohoto autora ještě nic nečetli, měli byste to napravit. Nevíte, o co přicházíte! Já už se nemohu dočkat dalšího počinu. Doufám, že budu stejně nadšena, jako v tomto případě.