Manželé odvedle

Manželé odvedle
Když uvidíte knihu s plackou Bestseller, co si vybavíte? Kladně hodnocenou knihu, která získala spousty ocenění, nebo jste už dopředu připraveni na zklamání? Já jsem tedy ze začátku neočekávala příliš, ale z této knihy určitě budete nadšeni, tedy pokud máte rádi thrillery a napínavé knihy.
Na tuto knihu jsem se moc těšila. Všude samé kladné hodnocení a tak jsem si říkala, že bude určitě stejně vydařená jako přirovnávaná Dívka ve vlaku, ze které jsem byla minulý rok nadšená. Úžasná a strhující zápletka, vydařené a vypracované charaktery jednotlivých hlavních i vedlejších postav a navíc vás bude po celý běh příběhu doprovázet nejistota a napětí. Hlavními postavami jsou Anne a Marco. Docela obyčejný manželský pár, žijící v obyčejném starém domku s dobrými vztahy s okolními sousedy a na první pohled milující a starostlivý rodiče malé dcery Cory. Když ale jednoho večera odejdou na zábavu ke svým sousedům a svou holčičku nechají samotnou doma, zdaleka nevědí, co všechno bude v budoucích hodinách a dnech následovat. Po několika hodinách se vracejí domů, ale svou dcerušku v postýlce nenalézají… Co se malé Coře stalo? Unesl jí někdo? Kdo a proč? Pro manžele, jejich příbuzné, sousedy i pro policii začíná nebezpečná hra plná nástrah, falešných stop, napětí a strachu o život malého dítěte… Nic není na první pohled takové, jaké se zdá být! „Anne cítí svůj výkřik uvnitř hlavy,i jak se odráží od stěn – ten výkřik je všude. Potom zmlkne a stojí před prázdnou postýlkou strnule, s rukou na ústech. Marco šátrá po vypínači. Oba zírají na prázdnou postýlku, kde má správně být jejich miminko. Není možné, aby tam nebylo. Cora se v žádném případě nemohla z postýlky dostat sama. Je jí sotva půl roku.“ (str. 11) Já si knihu moc užila. Konec mi doslova vyrazil dech. Líbilo se mi, jak si autorka dokonale hraje se čtenářovou myslí a když už si konečně myslíte, že máte naprosto jasno, kdo za všechno může, obrátí se vše naruby a vy jen přemýšlíte, jak to vlastně nakonec dopadne. Věřte mi, do poslední stránky nebudete mít jasno. Zatím se tato kniha vyšplhala k nejlepším, jaké jsem tento rok četla a myslím si, že ji jen tak nějaká nepřekoná a to už mluví za vše. :) Všem milovníkům thrillerů, napínavých románů a detektivek moc doporučuji k přečtení právě tuto knihu. Ani se mi nechce věřit, že se jedná o autorčin debut. Rozhodně se máme na co těšit. Z celého svého srdce doufám, že se v budoucnu dočkáme i další knihy od této spisovatelky, která se od nynějška řadí k mým oblíbeným. Za mě velký palec nahoru a těším se na příští knihu!