Jeho banán

Jeho banán
Jeho banán si získal velkou pozornost už svou velice vtipnou anotací, v níž nechyběly erotické dvojsmysly. Americká autorka Penelope Bloom se rozhodla jí na věc přes oblíbené podlouhlé ovoce, které ostatně najdete i na obálce. Ano, kombinace sexu a banánu může na první pohled vypadat trochu absurdně, ale nenechte se odradit.
Kniha není vyloženě čistým erotickým románem. Nabízí spíše romantický příběh s příchutí sexu a především velké porce humoru. Hlavní hrdinka Nataša je obyčejná žena, která nemá v životě příliš štěstí. Spíše naopak. Různé pohromy se jí stávají každý den a v blízké době se to zřejmě nezmění. Dostala sice práci reportérky v jednom ekonomickém deníku, ale plní zde samé podřadné úkoly. Až jednoho dne je pověřena, aby se ucházela o místo stážistky v marketingové firmě Galleon Enterprises. Pozici sice dostane, ale hned první den se dotkne šéfova banánu. A to neměla dělat.

Tento příběh rozhodně není žádná one woman show. Stejně důležitou roli pro děj má totiž i majitel firmy Galleon Bruce Chamberson. Napříč celou knihou se pravidelně střídá pohled ženy i muže, přičemž ta následující vždy plynule navazuje na tu předchozí. Velice zajímavé je to i díky tomu, že někdy máte možnost sledovat sexuální hrátky z pohledu ženy a následně i z pohledu muže. První výraznější eroticky zaměřený text se ovšem objeví až po sto stranách. Z velké části je tudíž kniha především romantickou story, které nechybí už trochu ohrané situace. Znáte to, ze začátku se nenávidí, pak se do sebe zamilují, následně se pohádají a potom je tu happyend. Omlouvám se, že takto spoileruji, ale musel jsem na to zareagovat. Možná mohla autorka přijít s trochu originálnější zápletkou, ale na čtivosti románu to zase neubírá. Obsahuje i řadu humorných scén, vzniklých především z neustálého kočkování dvou hlavních hrdinů. Srandy je v tomto tituly ještě víc než erotiky, což je nakonec vlastně dobře. Bravurně zvládnutý je zejména motiv banánu, který se prolíná napříč celým dějem a neustále se snaží skrýt v sobě vtipné dvojsmysly. A to se jedná teprve o první knihu z dlouhé série, která je zajímavá právě tím, že v každém díle hraje významnou roli jeden druh ovoce. Sexuální scény jsou napsané velice poutavě a rozhodně jsou dostatečně vzrušující. Hlavní část se odehrává na několika stránkách, a navíc ji můžete sledovat z obou pohledů. Nepůsobí nijak lacině. Je z ní sice cítit hodně tělesných pudů, ale zároveň i obrovské množství lásky mezi zúčastněným mužem a ženou. Kniha je v první řadě určená především ženám, ale určitě bych ji doporučil i mužům, kteří mají rádi trochu lechtivější věci a rádi se zasmějí. Já jsem se při jejím čtení opravdu bavil a více než dvousetstránkovou knihu zvládl přelouskat během několika hodin. Jak už jsem zmínil, některé části děje nejsou příliš originální, na druhou stranu spojení sexu a ovoce je poměrně netradiční. Určitě tedy knihu s lehkým srdcem doporučím a v budoucnu si rád zvětším sbírku o další tituly této autorky