Bývalá asistentka první dámy, Bess, se po nepříjemném skandálu vrací do manželova rodného města, aby zde otevřeli hotel. Její doposud hektický život vzal za své a zcela upřímně, nudí se. Proto když jí přijde nabídka sepsat životní příběh místní celebrity Susanah Lane, zaváhá jen na vteřinu. Netuší, jaký osud se před ní odkryje a jak moc zasáhne do jejího vlastního soukromí.

Kristyn Kusek Lewin není zase tak neznámou autorkou beletrie, jen v českém jazyce zatím vyšla pouze jedna její kniha a tou je Co se o ní říká. Ve světě je celkem oblíbená a sepsala již desítky publikací.

Hlavní hrdinka knihy Co se o ní říká je zklamaná svou ztracenou kariérou v Bílém domě, ale snaží se zapadnout do místní komunity a žít jako běžná matka dvou dětí a příkladná manželka. Na krk jí dýchá její panovačná tchýně, při malých společenských událostech je konfrontována s „bývalkou“ svého manžela a zoufale se snaží sepsat článek s místní podivínkou, vdovou po miliardáři, která má za sebou autonehodu. Poznává maloměstský život z odvrácené strany, pomalu odkrývá tajemství, stará spoustu let, která se přímo dotýkají její rodiny a rodiny jejího manžela.

Kniha Co se o ní říká je naprosto oddechovým čtením, po kterém byste měli sáhnout, pokud milujete nenáročné, poklidné příběhy. Maloměsto, společenské drby, spousta uštěpačných poznámek a jemný vtip, to je to, co v knize najdete. Nečekejte žádné překvapivé zvraty, jen se nechte unášet klidným tempem příběhu, který by se klidně mohl stát i vám. Pokud tedy žijete na místě, kde každý ví o každém a všichni se navzájem znají.