Toskánské dědictví

Toskánské dědictví
Máte rádi poutavé vyprávění, v kterém se střídají dvě dějové linky a v jehož středu nechybí romantika, dávné tajemství ani emoce? Sáhněte po nádherném románu TOSKÁNSKÉ DĚDICTVÍ a vydejte se společně s hlavní hrdinkou na cestu za láskou, tajemstvím i rodinou.

Jestli se Fiona ve svém životě něco naučila, pak to, jak udržet tajemství. Neprozradí jej ani otci, který ji vychoval. Je jediná, kdo ví o matčině milostném románku, který se odehrál před třiceti lety v Toskánsku, a nehodlá na tom nic měnit. Dokud jí jednoho dne nezavolá advokátka s překvapivou zprávou: její biologický otec zemřel a přenechal jí jisté dědictví. A navíc dva sourozence. Fiona odjíždí do Itálie, kde její pouhá existence šokuje celou rodinu. Nevlastní sourozenci se ze všech sil snaží popřít její právo na dědický podíl, zatímco ona pomalu rozplétá zamotané nitky tajemství matčina románku. Fiona se musí vypořádat se složitými rodinnými vztahy a napjatou atmosférou sourozenecké rivality. Během pátrání po pravdě o osudném létě, které její matka strávila v Itálii s jejím vlastním otcem, kterého nikdy nepoznala, čelí Fiona mnohým obavám, ale zároveň touží přijmout svůj nový osud.

Román Toskánské dědictví je dojemným čtením, které vás chytne za srdce. S intenzitou budete vnímat ojedinělý vztah, jehož hloubka vás naprosto ochromí a falší nepoznamenaný ryzí cit se do vás důrazně zakousne. Autorka postavila svůj příběh na komplikovaných vztazích a nebojí se jít do hloubky emocí ani pocitů, které se přes vás budou přelévat a bouřit ve vašem nitru.

Příběh je vyprávěný ve dvou dějových liniích, která vás zavedou do malebného kouta Itálie – Toskánska. První se odehrává v roce 2017 a jeho hrdinkou se stává mladá dívka Fiona, jež zdědila po svém otci, kterého nikdy nepoznala, jakýsi majetek, ale také nevlastní sourozence. Kdo vlastně byl její otec? Pozvolna rozplétá tajemství této rodiny i jedné nehynoucí zapovězené lásky. Druhá linka nás zavede do období před třiceti lety, v které se seznamuje její matka Lilian s majitelem vinice Antonem. Jejich vzájemná přitažlivost je do očí bijící, ale osud si s nimi zahraje nepěknou hru, v které nemůže nikdo zvítězit.

Nechtěla na něj myslet. Nechtěla čelit strachu z nevyhnutelné bolesti, která přijde, až se probudí z tohoto krásného snu a bude muset čelit realitě. Být v Antonově náručí byla jediná realita, na které jí teď záleželo.
Jeho ruce na jejích zádech ji pozvaly blíž. Přivinul si ji k sobě.
„Kdybys byla moje, nikdy bych tě neopustil a udělal bych cokoli, abys byla šťastná.“
Několik dlouhých vteřin se na ni díval, studoval její výraz a žádal o svolení pokročit dál.
Neodradila ho.

Autorka má velmi příjemný styl psaní, který se čte skoro sám. Poutavě a svižně vypráví svůj příběh o rodinném tajemství, zapovězené lásce a jednom velkém dědictví, které zamotá hlavu všem pozůstalým. S jemností a citem odkrývá dějovou osu, která vás hned od začátku nadchne a okouzlí nejen svým obsahem, ale hlavně prostředím, do kterého je příběh umístěn. Toskánsko se vám tady zobrazuje přímo před očima a vy s nedočkavostí nasáváte jeho malebné kouzlo se všemi rozmanitými vinicemi, starým domem, který ukrývá bolesti i radosti několika generací, a toužíte se okamžitě přenést na toto úžasné místo, jež ve vás rozprostře pocit klidu a souznění.

Romantická linka, která nemůže chybět, je podána s něžností i velkou něhou a pod řádky cítíte její prostupující vášeň. Milostný vztah zobrazuje intenzivní vzájemnou přitažlivost, která vás naprosto uhrane a bude fascinovat svojí silnou výpovědí, jež působí velmi realisticky a není zobrazena jen v růžových barvách knižní romance. Obě dějové linky mají výrazné lidské příběhy, v kterých se emoce a pocity skloňují ve všech pádech, ale pokud se chcete opravdově a nefalšovaně rozněžnit i dojmout nad nespravedlivým lidským osudem, příběh Lilian vás emočně semele.

Román Toskánské dědictví se mi moc líbil a jeho děj mě dokázal emočně vycucnout na několik dní. Pokud i vy máte v oblibě silné emotivní příběhy, v kterých jdou tajemství a láska ruku v ruce s něhou, bolestí, trápením, zradou, odpuštěním i nadějí, tady určitě nesáhnete vedle. Nechte se unášet na vlnách intenzivního vztahu a dojemného příběhu o ojedinělé lásce.