Za objektivem

Za objektivem
Sir David Suchet patří k nejlepším britským divadelním i televizním hercům dnešní doby. Diváci po celém světě ho znají jako vynikajícího soukromého detektiva Hercula Poirota, ale věděli jste, že je rovněž skvělým fotografem a spisovatelem? Oba své umy nyní zkombinoval tak, že vyšla jeho nová kniha pojednávajícím téměř o všem. Začtěte se do díla, které vás vezme za srdce!
Nastává nám jedno z nejkrásnějších období v roce a počasí nás přímo vybízí k tomu, abychom se zachumlali do peřin s teplým čajem a vychutnávali si příběhy napsané s osobitostí a nadhledem. Přesně taková je kniha s názvem Za objektivem od britského autora Sira Davida Sucheta, kterého všichni znají především díky roli Hercula Poirota. V této nádherně zhotovené publikaci, která se mimochodem velmi povedla, si každý fanoušek přijde na to své. Autor nás seznamuje detailně se svým životem, rodinou, koníčky, prací i zajímavostmi. Kniha je svou vahou trochu těžší a hůře se drží, ale pokud toto přehlédnete, máte na několik dní o zábavu postaráno. Radost udělá, i když si v ní budete jen tak listovat a prohlížet si unikátní fotografie zachycené umělcem, kterého Její Veličenstvo královna Alžběta II. nedávno uvedla do šlechtického stavu. Čtenáři mohou obdivovat úchvatně zachycené a zpracované fotografie, které zkrátka berou dech. Sám David Suchet v jednom z rozhovorů prozradil, že jeho dědeček byl rovněž fotografem a říkával, že tím nejdůležitějším objektivem je naše oko. Jaká pravda se v těchto slovech ukrývá… Od autora jsem již měla tu čest číst Poirot a já a tak moc se mi kniha líbila, že jsem tajně doufala, že napíše ještě něco osobitějšího. Můj sen se mi splnil. Já jsem se této knihy nemohla dočkat, jelikož jsem jeho velká fanynka. Své nadšení pro jeho herecký um jsem mu vyjádřila před dvěma lety v dopise a on mi poslal na oplátku svou fotografii s autogramem, stejně jako ostatní herci ze seriálu Poirot. Všechny tyto podepsané fotografie zdobí mou knihovnu určenou pro knihy Agathy Christie. Své čestné místo zde má i kniha Za objektivem. Pokud ve svém okolí znáte někoho, kdo patří mezi fanoušky fotografování, herce Sira Davida Sucheta či televizního (popřípadě knižního) Hercula Poirota a myslíte, že by mu tato kniha udělala radost, toto je ideální tip na vánoční dárek. Myslím, že pokud se pod vánočním stromečkem objeví, o radost a nadšení je stoprocentně postaráno.