Vzpomeň si na lásku

Vzpomeň si na lásku
Když se láska, kterou už dávno opláčete, náhle znovu objeví a převrátí vám život naruby…
Kailey má skvělou práci, úžasného milujícího snoubence, se kterým právě plánuje svatbu. Prostě dokonalý život. Jednoho dne, při odchodu z luxusní restaurace, spatří před jejím vchodem žebrajícího zarostlého bezdomovce. Zahledí se mu do očí a zjistí, že je to její životní láska Cade, který zmizel před deseti lety bez vysvětlení a nedal o sobě nikomu vědět. Nyní žije na ulici a na nic si nepamatuje. Ani Kailey nepoznává a ona se rozhodne, že mu musí pomoci, alespoň ho dostat z ulice, zjistit co se mu stalo a zachránit mu život, tak jako ho on kdysi zachránil jí… „Tázavě se na mě podívá a pak hodí tašku na chodník. Stojím čelem k němu. Znovu se dotkne mého ramene a místa, kde mám naše tetování. Jemně přejíždí prstem po okraji kérky, pak ji zlehka otře, jako by se snad dala odstranit. Po chvíli odstoupí a rozepne poslední zbývající knoflík na své bundě. Pravý rukáv se mu sveze z ramene a odhalí obnošené tričko samý flek a kostnaté rameno. A pak to uvidím. Jeho tetování, stejné jako moje. Pořád tak pěkné a výrazné jako ten večer, kdy jsme náhodou zabloudili do tatérské dílny, čistě z rozmaru, jako naivní beznadějní snílci, jakými jsme také byli. (…) O deset let později stojíme na chodníku v Seattlu a naše kérky jsou jediným důkazem tehdejšího života.“

Kapitoly se střídají ve dvou časových rovinách. Současnosti, kde je Kailey zasnoubená a potkává Cadea na ulici jako bezdomovce, a pak před deseti lety, kde nám popisuje seznámení s Cadem a líčí celý vývoj jejich vztahu. Román je napínavý, čtivý a já hltala každou stránku. Toužila jsem vědět, co se Cadeovi stalo, proč ztratil paměť a stal se z bohatého majitele nahrávací firmy bezdomovcem. Chvílemi jsem plakala, držela Cadeovi palce, bylo mi líto, co vše musel snášet a zároveň se bála, jak se Casey rozhodne. Tento příběh je zkrátka romance, která ve vás vzbudí všechny emoce. Moc se mi líbila, stejně jako autorčina předešlá kniha Láska z deníku. To byla jedna z nejlepších knih, co jsem kdy četla. Vzpomeň si na lásku je román o hluboké lásce, odpuštění, bolesti a ztrátách. Je kouzelný, romantický, dojemný ale také velmi bolestný. Já jsem si styl Sarah Jio prostě zamilovala a určitě si nenechám ujít ani její další knihu.