Venkovská svatba

Venkovská svatba
Toto je příběh zrady, příběh lásky, které nebylo přáno a příběh smrti, který neměl být odhalen. Ponořme se do příběhu starého padesát let a zkusme zjistit, jak moc může minulost ovlivnit současnost.
Flora je nadějná hudební umělkyně, která utíká před manipulativním a despotickým přítelem daleko do Austrálie. Změní si telefonní číslo, zkusí za sebou zamést sebemenší stopy, jen aby ji už nikdy nenašel. Vrací se do míst svého dětství, kde se setkává s pohledným šerifem Mitchem, ke kterému ji kdysi pojila nevinná láska. Ovšem aby to nebylo tak jednoduché, Mitch má před svatbou a Floru požádá, zda by mu na svatbě nezahrála. Nevěsta ovšem nepřichází a Mitchovi tím zlomí srdce. Příběh může pokračovat dál, v hlavní roli s jinou partnerkou, ale tak jednoduché to zdaleka není. Před padesáti lety se ve stejném kostele konala jiná svatba, nevěsta dorazila, ale jedno zlomené srdce toto veselí mělo. A jeho majitelkou byla dívka jménem Hattie, dnes postarší dáma, která se rozhodne pod vlivem novinového článku o nalezení starých kostí vrátit do australské vesničky jménem Burralee a postavit se čelem muži, který ji v minulosti připravil o sny i lásku.

Barbara Hannay je autorkou, která má na svém kontě nejeden román. Všechny mají jedno společné, a tím je příběh z minulosti, který zasahuje do života všech zúčastněných i po letech. A všechny jsou nesmírně čtivé, za to ručím. Hlavních postav je tentokrát víc a je jen na vás, ke které přilnete, zda to bude bývalým vztahem zklamaná Flora, která hledá svou novou šanci, nebo Hattie, která ušla velký kus cesty, aby zapomněla, ale ani po půl století se jí to nepodařilo. Příběh se někomu může zdát malinko naivní, ale jako milou oddechovku jej doporučím všemi deseti. Nemusíte u něj příliš přemýšlet, sám si plyne jako klidná voda a vy se dostáváte do děje. Nalezené staré kosti, zakopané na staré farmě je kořením, které je malinko akční, ale dává smysl. Autorka Barbara Hannay žije v Severním Teritoriu v Austrálii a do svých knih přidává spoustu popisů této nádherné přírody, které na vás doslova dýchnou exotikou a vy cítíte to sálající horko. Možná proto mám její příběhy tak ráda a vždy se na každou její novou knihu těším.