Lara Weeksová míří se svou nejlepší kamarádkou do New Yorku. Musí zapomenout na svého bývalého přítele, navíc si chce užít tohle obrovské město a báječnou vánoční atmosféru. Mají naplánované nákupy v luxusních obchodech, poznávání různých míst a památek, které znají jenom z televize. Když hned první den potkají známého sexy herce Setha, kterého Lara už dlouho platonicky miluje, dovolená se zdá být téměř dokonalá. Poté, co se však Lara se Sethem sblíží a nakonec se vidí každý den, začíná přemýšlet, jestli neudělala chybu…

„Máte nějaké jídlo?“ zeptala se ho.

„Tady?“

„Ne, doma v kuchyni.“

„To nevím. Možná zbytky číny a nějaké cereálie.“ Podíval se jí do očí. „Vy jste myslela tady, že jo?“

„Ano, myslela jsem tady.“

„Ne, chci říct…“ Nemá žvýkačku? Jednou rukou se pustil stromu a zkontroloval kapsu džínsů. Vytáhl balíček Tridentu. „Žvejku?“

„Pro lemura?“ podivila se a zavrtěla hlavou. „Nejsem si jistá, že jste pochopil, o co s tímhle Podporujeme zvířata ve volné přírodě jde.“

Tak tohle byla opět dokonalá vánoční romance! Četla jsem všechny knihy Mandy Baggot, v létě vydává letní příběhy z Řecka a v zimě vánoční romány, pokaždé z jiného velkoměsta, a musím říct, že Vánoce v New Yorku jsou snad nejlepší ze všech jejích vánočních knih. Jakoby se Mandy Baggot vypsala a její romány jsou lepší a lepší. Tuhle story z vánočního New Yorku jsem si užívala od začátku do konce, hlavní hrdiny jsem si zamilovala, báječně jsem se bavila a konečně se naladila na tu správnou vánoční vlnu.

Mandy Baggot píše romantické komedie, u kterých se dokonce i zasmějete. Ani v této knize nebyla o spousty vtipných situací nouze. Užívala jsem si, když Lara zachraňovala lemura a u toho se seznámila se Sethem (viz ukázka výše). Nebo když se Sethem zachraňovali soba a šli přes půlku New Yorku, v mrazu, sněhu a potkávali všudypřítomné Santy Clause. Viděla jsem spolu s nimi ty osvětlené ulice a obchody plné vánoční výzdoby a světýlek, až oči přecházejí.

Tyhle Vánoce v New Yorku prostě musíte zažít! Pokud věříte na zázraky, lásku, dobro a šťastné konce, pak si Mandy Baggot určitě zamilujete tak jako já.