Svatba naoko

Svatba naoko
Další bláznivá romantická komedie z pera mojí oblíbené Jo Watson. Chcete si odpočinout a pořádně se zasmát? Pak si určitě musíte přečíst tuto knihu.
Anne jednou přijde z práce domů dřív a nachytá svého přítele s jeho kolegyní v posteli. V jejich společné posteli, navíc v den, kdy očekávala zásnubní prstýnek. Díky tomu nepříjemnému zážitku přijde dokonce i o práci, její život se zhroutí jako domeček z karet. Snaží se sebrat a jít dál, najde si pronájem, práci, která jí vůbec nevyhovuje, a utápí se po večerech v sebelítosti a žalu. Když jí kamarádka Lilly pozve na dovolenou na Mauricius, nemůže odmítnout. Touží přijít na jiné myšlenky a užívat si tropického ráje. Ale co náhoda nechce, ve stejném hotelu se objeví i její ex se svou novou přítelkyní. Annie v zoufalství napadne hrát divadélko a předstírat vztah s novým partnerem. Chris je sympatický scénárista, který je právě po ruce a pomůže Ann sehrát dokonalou komedii. Tady se vše začíná zamotávat, protože Chris ani Annie vlastně netuší, co je pravda a co lež… „Ne, Annie. Povznes se. Buď nad věcí.“ Zavrtěla jsem hlavou. Ne. Nebyla jsem nad věcí. Kdepak, dnes se nad nic nepovznesu a nenastavím druhou tvář. „Och bože, já se na to nemůžu koukat.“ Jane se honem odvrátila. Vzala jsem kartáček a přejela jím dokola uvnitř záchodové mísy a pro jistotu ho ještě namočila do vody v hajzlu. Pak jsem ho vrátila do kelímku, kde ten hnusný krám od rána vyrašil. Trošku mě rozveselila odporná představa, že Tess skolí vražedné bakterie E. Coli, ale dlouho mi ta úleva nevydržela. Svatba naoko je volné pokračování série Destination Love, kde mě předchozí díl Hořící měsíc absolutně uchvátil, a Jo Watson si mě získala od prvních řádek. Řekla bych, že píše ve stylu příhod Bridget Jones, možná s ještě vtipnějšími zápletkami. Hlavní hrdinky jsou magnety na trapasy a z nich vznikají neustálé vtipné situace. Jediné co bych nakladatelství XYZ vytkla, jsou obálky knih této autorky. Nijak neupoutají, v davu zaniknou a ani anotace nijak extra nepřiláká. A to je obrovská škoda! Protože kdyby mě na první Hořící měsíc neupozornila kamarádka, tak bych knihu přešla, ani bych si jí nevšimla. A to by byla vážně škoda, protože jsou romány prostě úžasné. Měla jsem možnost shlédnout obálky v originále na Instagramu autorky a jsou nádherné! Mají šmrnc, je na nich moře a sálá z nich letní atmosféra. Podle mého se měly jednoduše zachovat. Svatba naoko je skvělá, zábavná letní oddechovka, u které se budete smát od začátku do konce. Jo Watson prostě umí a já už se nemohu dočkat třetího dílu této série (podotýkám, že je opravdu každý díl jiný a nenavazují na sebe), který se odehrává v mém milovaném Řecku. Doufám, že vyjde brzy.