Šepot mrtvých

Šepot mrtvých
No páni, to byla zase jízda! Myslela jsem si, že tento díl série Elitní klub králů všechny tři krásně uzavře, ale bohužel jsem se mýlila. Nakladatelství Baronet chystá další část, jen co ji autorka Amo Jones dopíše. A já vám můžu zaručit, že ho budete nutně potřebovat, protože je tahle série silně návyková.
Bishop, král králů, a Madison, stříbrná labuť, jsou si v tomto díle opět blízcí. Jak už konec druhého dílu napověděl, v Šepotu mrtvých se objeví pár postav, které bychom nečekali. Madison díky tomu ztrácí půdu pod nohama, cítí se zrazená a ublížená. Zlost však musí jít stranou, protože se na obzoru objeví ještě někdo, díky němuž jsou všichni v ohrožení. Do toho ještě Bishopa zradí jeho bratři a on z toho musí vyvodit důsledky. Zvrácená jízda opět pokračuje! O hodinu později ze mě kapal pot a Bishop se mi tělem tiskl k zádům a obličej mi tlačil do matrace. „Fajn! Dobře! Do prdele!“ Zakroužil mi rozkrokem proti zadku. Zrudla jsem. „Přestaň…“ Celou dobu, co jsme prováděli tenhle trénink/boj, byl na mě Bishop tvrdý. A tím nemyslím jeho ptáka. Rozhodně budu mít po téhle akci po celých pažích a hýždích ještě týdny podlitiny. Ani Brantley nebyl výjimkou. Málem mě poslal do bezvědomí, čekal, až se proberu z mrákot. Vůbec se nedrželi zpátky, a tak jsem teď byla unavená, zpocená a žíznivá. Ne po vodě. Přemýšlím, jak všechna slova zformulovat, abych vám knihu co nejlépe popsala. Protože u tohoto dílu je těžké o něm psát či mluvit, aniž by se něco neprozradilo. Ale pokud jste četli Stříbrnou labuť a Polámanou loutku, tak nepochybuji, že potřebujete číst také Šepoty mrtvých. Poté, co si Madison vzpomene, jaké krutosti se jí děly, když byla malinká, kdo je její rodina a proč po ní všichni jdou, zjistí, že musí věřit jen sama sobě. Postupem času v knize však zjišťuje, že Elitní klub králů je jí vším. Rodinou, láskou, kamarády, těmi nejbližšími, a ona bude za všechny bojovat, ať to stojí, co to stojí! Klidně i její vlastní život… Tahle série vás nenechá si chvilku oddechnout. Je návyková, čtivá, je šílená a zvrácená. Všechno je tak zamotané, dochází k mnoha zvratům, vraždám, věznění a ubližování, že budete číst s otevřenou pusou. Samozřejmě je také příběh plný zvrhlého sexu, jako ve všech dílech, ale také lásky a sebeuvědomění. Jediné, co mě překvapilo, že se již připravuje čtvrtý díl. Myslela jsem, že Šepot mrtvých je poslední, takže mě to zmínění na konci knihy malinko vyvedlo z míry. Konec mě trošku naštval, samozřejmě v dobrém, jen proto, že není moc uzavřený. Ale budiž, budu se těšit na další. Jen zatím netuším kdy bude, ani jak se bude jmenovat. Autorka Amo Jones opět nezklamala a já nutně potřebuji další díl této návykové série!