Nalezený

Nalezený
Debut britské spisovatelky Erin Kinsleyové nemohl mít lepší a tajemnější téma, které ve skutečnosti děsí miliony lidí po celém světě. Krimi román Nalezený vás nenechá vydechnout, dokud nedočtete poslední kapitolu.
Jeden chlapec se vrátil. Další zmizel. Čas běží. Britská spisovatelka Erin Kinsleyová je nová na současné scéně krimi románů a vůbec na knižním trhu. Její prvotina Nalezený ale rozhodně stojí za přečtení, pokud hledáte příběh, který vám nedá spát, dokud jej nepřečtete.

Hlavním hrdinou knihy je malý, jedenáctiletý chlapec jménem Evan. Evan se jednoho dne nevrátí ze školy a celé jeho rodině se obrátí život vzhůru nohama. Zažívá nejhorší chvíle svého života, čekání v nejistotě, kdy zazvoní telefon, je to nejhorší. Policie je bezradná, nedaří se jí sehnat žádné svědky, vodítka, a rodičům je brzy jasné, že toto vyšetřování nikam nepovede. Přestože zkušený vyšetřovací tým, který se případem zabývá, vede inspektorka Naylorová, po čase se pozornost policie obrátí na jiné případy a ztracený Evan přestane veřejnost zajímat. Po uplynutí několika měsíců se Evan nečekaně objeví, rodina se však po prožitém těžkém období jen těžko vrací do starých kolejí. Evan je uzavřený do sebe, nechce o traumatickém zážitku s nikým mluvit a skrývá se ve svém pokoji. Inspektorka Naylorová nyní pátrá po jeho únoscích, jenže brzy nato se ztratí další dítě. Evan odmítá vypovídat a inspektorce dochází, že ztrácí čas. Musí zjistit, kdo stojí za únosy, dřív než bude úplně pozdě. Téma zmizení malého dítěte děsí rodiče po celém světě. Kniha však není jen o jednom zmizení, následném vyšetřování, ale je to studie do života rodiny, která čelí své nejhorší noční můře. Postavy i atmosféra příběhu se vám dostane hluboko pod kůži, a i po dočtení budete mít mrazení v zádech. Tak skvělý příběh je. Nakladatelství Host je známé tím, že vydává opravdu kvalitní knihy. Já osobně mám s tímto vydavatelstvím jen ty nejlepší zkušenosti. I zde se mi potvrdilo, že jejich knihy jsou perfektně zpracované nejen po grafické, ale zvláště pak po obsahové stránce. Skvělý překlad a obálka jen podtrhují skvělý příběh, který na čtenáře čeká. Knihu bych doporučila fanouškům krimi románů, napínavých a psychologických příběhů. Knihu můžete číst v jakémkoliv ročním období, ale pokud ji, stejně jako já budete číst v létě, příjemně vás ochladí. Pokud je tato kniha debut, už se nemohu dočkat, co si pro nás autorka chystá na příští setkání. Její styl psaní jsem si oblíbila.