Milá Bridget, chci tě

Milá Bridget, chci tě
Tato kniha mě rozesmála a dotkla se mého srdce… Simon a Bridget. Vzájemná sympatie, touha, žádná budoucnost. Oni dva spolu prostě nesmí být. Kam je tato osudová přitažlivost dovede?
Bridget je už dva roky vdova. Od manželovy smrti žije sama se svým synem, kterému věnuje veškerou svou pozornost a volný čas. Se svým příjmem zdravotní sestry vystačí ta tak, proto volnou garsonku ve svém domě pronajme Simonovi. Lékaři, který pochází z Velké Británie, kam se chce co nejdříve vrátit, až mu skončí pracovní povinnosti. Bridget je vážná, zodpovědná žena, která na chlapy nemá ani pomyšlení. Simon střídá holky jak na běžícím páse a rozhodně nemá v úmyslu se vázat či mít někdy děti. Každý jsou jiný, ale po čase zjistí, že se navzájem fyzicky přitahují. Opravdu velmi silně. Protože spolu pracují a potkávají se v domě, kde oba bydlí, je opravdu těžké, aby se sobě neustále vyhýbali. Jak to s nimi tedy bude dál? Co Simon skrývá? „Takže, slyšel jsem, že mi chcete ukázat zadničku a ani vás předtím nebudu muset pozvat na večeři?“ Moji zadničku? No jasně, mladý sexy doktor měl navíc ještě sexy přízvuk. (…) „Prosím vás, řekněte mi, že tohle je nějaký vtip. Vy nejste lékař. Kolik vám vůbec je? Dvacet dva?“ (…) „Dvacet devět. Chcete vidět můj řidičák?“ Potom… se usmál. Dobrý bože. A ještě k tomu dokonale bílé zuby. Jak jinak. Ten muž byl prostě úžasný. Vysoký, vážně vysoký – zřejmě nejméně metr devadesát, široká ramena, svalnaté paže, zářivě modré oči, perfektní tvar čelisti a blond vlasy, které vypadaly, jako kdyby měl právě sex. Kristepane… Ten doktor měl prostě účes ojeď-mě. Tomuhle jsem rozhodně nemohla svůj zadek ukázat. „Potřebuju jiného doktora.“ Teda. Musím říct, že jsem čekala vtipnou new adult romantiku, což zpočátku příběh je, ale ke konci se děj úplně změní v něco hlubokého, důležitého, vážného a krásného. A já se prostě zamilovala. Oblíbila jsem si toho vtipného, zvrhlého, sexy doktora Simona, který v průběhu času v knize zraje jako víno. Opravdu. Vyvíjí se, dospívá a pere se s vlastními démony. Možná je to tím, že jsem v ději našla něco ze svého života, proto se tak dotkl Simon mého srdce, možná je také tím, jak je krásný, vtipný, svalnatý (ano, vypadá přesně jako ten na obálce) a jak mu to v hlavě šrotuje a pálí. Kapitoly z jeho pohledu jsem hltala a strašně mě bavilo dívat se do hlavy a myšlenek chlapa, který na začátku řeší jenom sex a pak něco tak podstatného, vážného a bolestného. Jeho slova mě zasáhla. Opravdu. Plakala jsem jako želva. Milá Bridget, chci tě má totiž všechno. U čtení vám budou hořet tváře z té vášně, sexu a chtíče, zároveň se budete smát při všech těch hláškách a průpovídkách, ale budete také plakat, pokud vás vše zasáhne, tak jako mě. Zápletek a důležitých životních zvratů je zde hned několik a moje emoce byly jako na houpačce. Navíc, autorky jsou světoznámé a mnozí z nás víme, že psát prostě umí. Jejich čtivost je jedinečná. Obě jsou jedny z nejprodávanějších autorek v USA, umístily se na prvních příčkách žebříčků New York Times, Wall Street Journal či USA Today. Obě píší převážně new adult a také tento žánr rády čtou. Tuto knihu doporučuji všema deseti. Má absolutně všechno, co má správná new adult mít a mě opravdu velice zasáhla.