Fantastická zvířata a kde je najít

Fantastická zvířata a kde je najít
Jméno britské spisovatelky Joanne Kathleen Rowlingové snad ani netřeba představovat. Její knihy, jako například Volání kukačky, Hedvábník, Ve službách zla či Prázdné místo jsou velmi oblíbené. Stejné oblibě se těší také série o čaroději Harry Potterovi, která je známá po celém světě a nyní se dozvídáme, co bylo předtím, než se Harry vůbec narodil.
Fantastická zvířata a kde je najít je unikátní kousek z pera této zkušené spisovatelky, který zkrátka nedáte z rukou, dokud nedočtete poslední stránku. Předem upozorňuji, že nemusí sednout každému! Abyste mi rozuměli, jedná se o příběh, sepsaný do formy scénáře. Tudíž se nám střídají jednotlivé promluvy (repliky) hlavních postav a děj je jen okrajový. Pro mnohé čtenáře to může být trošku zklamání a obtížné se začíst, ale věřte, že po pár stránkách se chytnete a půjde čtení jako po másle. Hlavním hrdinou je mladý čaroděj Mlok, který přijíždí do slavného New Yorku. Je velmi zcestovalý. Procestoval celý svět a nyní, když se dostává do Ameriky, ještě netuší, co všechno se mu tu přihodí a koho pozná! Já jsem se do něj a jeho „zvířátek“ zamilovala od první stránky. Jeho strasti mi přišly místy vtipné a J. K. Rowlingová mě dokonale dokázala přenést do kouzelnického světa plného magie, čar, naděje a přátelství. Mnozí z vás už určitě viděli stejnojmenný film. Přiznám se, že mě osobně film prozatím míjel, ale po tomto výrazném a příjemném čtenářském zážitku se budu muset na filmovou verzi podívat co nejdříve. Už jen proto, že hlavního hrdinu Mloka hraje můj milovaný Eddie Redmayne, který je oceněn několika Oscary. Moc se mi toto dílo líbilo a doufám, že paní Rowlingová usilovně pracuje na další knize, neb mám pocit, že jsem se do tvorby této spisovatelky vroucně zamilovala. Na závěr bych ráda složila poklonu ilustrátorům, jelikož ilustrace, o které je kniha doplněna jsou zkrátka nádherné! Jsem ráda, že je česká verze totožná, jako anglická verze knihy.