Ztichlý dům

Ztichlý dům
Patříte k milovníkům napínavých příběhů s originální zápletkou a hledáte thriller, který vás dokonale pohltí tak, že nebudete moci jíst ani spát? Máme pro vás jeden skvělý tip! Zkuste se zaměřit na novinku mezi thrillery a detektivkami – na knihu Ztichlý dům!
Řekli jí, že zabila svého syna. Ale co když lhali? Tato kniha, i když se to nezdá, je autorčin debut. Když jsem na ni narazila v edičním plánu nakladatelství Domina, odpočítávala jsem doslova dny do jejího vydání. Když mi dorazila, okamžitě jsem odložila rozečtenou knihu a pustila se do této. Hlavní hrdinkou je Emma Cartwrightová, která se ještě před třemi lety jmenovala Susan Websterová. Musela změnit identitu poté, co se dopustila nejhoršího činu na světě. Zabila svého dvouměsíčního syna Dylana. Jenže je to všechno pravda? Emma si na nic nepamatuje a vše ví jen z toho, co tvrdí přátelé, policie a lékaři. Mají pravdu nebo je vše jedna velká lež? Všichni jsou totiž ve sém nitru jiní, než se zdají být. Na to musí naše hlavní hrdinka nalézt odpovědi. Ovšem nebude to tak lehké… Co byste udělali vy, kdybyste zjistili, že je šance, že je vaše dítě naživu? Obětovali byste vše pro to, abyste zase byli s ním? I když můžete být lehce zmateni v orientaci postav i času (jako jsem byla já), brzy se zorientujete a poté už příběh plyne sám. Domnívala jsem se, že kniha bude obsáhlejší, ale i tak se toto dílo nesmírně povedlo. Děj vás prostě a jednoduše vcucne do svého nitra a vy jako kdybyste sledovali napínavý film plný zvratů a tajemství. Před nedávnem vyšla autorčina novinka – Podivná holka. Knihu už mám samozřejmě objednanou a nemohu se dočkat, až se začtu do nového napínavého příběhu této vynikající autorky, která se zapisuje jako jedna z velmi talentovaných a je mou novou oblíbenkyní. Domnívám se, že o této autorce ještě v budoucnu uslyšíme. Troufám si říci, že i když je teprve začátek února, máme tu žhavého kandidáta na jednu z nejlepších knih letošního roku. Ztichlý dům si toto přirovnání dokonale zaslouží. Pokud vás má recenze zaujala a máte knihu už doma připravenou ke čtení, mám pro vás jednu radu: uvařte si pořádný šálek čaje či kávy, zalezte si někam do tepla a pusťte se do čtení. Jakmile se začtete, jen těžko přestanete. Přesně tak jsem to měla já sama. Ani nevíte, jak vám závidím, že máte knihu ještě před sebou. Přeji vám příjemné počtení a určitě nám dejte vědět, jak se Ztichlý dům líbil vám!