Purpurové doteky

Purpurové doteky
Máte rádi detektivky, ale nepohrdnete ani kapkou erotiky? Pak jsou pro vás Purpurové doteky ta správná volba.
Malířka Karin se stane náhodnou svědkyní brutální vraždy, ale při útěku před vrahem spadne a skončí s amnézií v nemocnici. Nepamatuje si, co se stalo, ani jak se sama jmenuje. Snaží se vybavit si zpřetrhané nitky minulosti a dát si něco dohromady. Když zjistí, že žije s bývalým přítelem Hynkem, ze kterého se stal nenapravitelný gambler, není z toho moc nadšená. Karin celou dobu bojuje se ztrátou paměti a nenaplněnou láskou. Líbí se jí Max, se kterým, jak jí pověděl, byli už léta přátelé. Mezitím jí neustále sleduje masový vrah a přibývají další vraždy. Když se nečekaně najde také mrtvé Hynkovo tělo, začne jít do tuhého. Detektiv Reichl přemýšlí, jestli spolu všechny vraždy nějak souvisí. Policie netuší, zda má co do činění s jedním nebo více zabijáky. Vraždící maniak se však stále víc přibližuje k ženě, která viděla víc, než měla, i když si to nepamatuje… Vzpomene si Karin, co a koho viděla? Bude v bezpečí? Jak to dopadne s její náklonností k ženatému Maxovi? Vybaví si celou svou minulost nebo jí amnézie zahalí vzpomínky už navždy? To byly otázky, které se mi při čtení honily hlavou. Měla jsem mnoho tipů, kdo by mohl být vrah, ale ani jeden nebyl správný. „Prošel všechny místnosti, přičemž se ujistil, že tu po něm nezůstane žádná nechtěná vzpomínka. Požár je sice efektním vyvrcholením akce, ale poté, co ho založí, už nebude mít další průběh pod kontrolou. Opatrnost se vyplácí. Vrhl poslední pohled na zavražděnou. No co – naplnil se její osud, zkřivil rty. Urputná vedra předchozích dnů polevila, takže mrtvola ještě nezačala zapáchat. Ne, že by mu následky fyzického rozkladu nějak obzvlášť vadily, ale teď ho pobavil ten pocit normálnosti. (…) Ještě zbývá škrtnout sirkou, vyčkat, až se oheň rozhoří, a pak odtud nenápadně vyklouznout.“ Kapitoly se střídají z pohledu Karin, detektiva Reichla a vraha. Napínavé, skvělé, no prostě se příběh úplně vymyká ostatním českým knihám. Vše je promyšlené do posledního puntíku, a je tak čtivě napsaná, že vás nenechá odtrhnout se ani na minutu. Budete potřebovat číst dál a dál, dokud nebudete na poslední stránce. Bylo zajímavé číst myšlenkové pochody zabijáka, které jsou úplně zvrácené a pro normálního člověka nepochopitelné. Stránky ubíhaly jedna po druhé a já děj hltala víc a víc. Novinka od Markéty Harasimové je skvělý erotický thriller, který je opravdu propracovaný, je plný dějových zvratů, překvapení a nechybí ani kapitoly z pohledu masového vraha. Příběh je tak napínavý, že vám nedá spát! Ještě váháte? Myslím, že byste se do ní měli pustit. Ale mějte oči otevřené, nechoďte sami v noci ven a dávejte pozor, jestli vás někdo nesleduje!