Pozdrav z Itálie

Pozdrav z Itálie
Laurie zdědila Ferrari, opravdu velmi vzácný a drahý model. Má to však jeden háček – musí s ním procestovat Evropu a dojet z Británie až do Itálie.
Laurie si myslí, že miluje svůj život. Má spolehlivého přítele a skvělou práci v knihovně. Ale pak se jí vše ukáže tak trošku v jiných barvách. Po svém výstředním strýčkovi zdědí vzácné Ferrari pod podmínkou, že se v něm vydá do Itálie. Ale nesmí jet sama. Průvodce jí má dělat Cameron. Protivný a domýšlivý, ale neuvěřitelně pohledný muž, který se strýcem spolupracoval. Ani jeden z nich netuší, že pro ně strýček nachystal spousty překvapení a zážitků. Laurie zjistí, že se dá život žít i jinak. Čeká je prostě cesta, na kterou nikdy nezapomenou! Silnice se vinula nahoru po úbočí, po malém mostě přes řeku a pak nahoru do mírného stoupání. Na obou stranách úzké silničky se táhly řádek po řádku vinice, úhledně vysázené do rovnoměrných řad, a na konci každé řady, jako tečka za větou, rostly růžové keře, které byly v plném květu. Laurie se v mysli vynořily další vzpomínky. Růže? Vybavila si jejich sladkou vůni, jak skáče podél řad vinné révy, jejíž keře byly vyšší než ona, a nad hlavou se jí táhne do dálky baldachýn čerstvě zastřižených větviček a listů. Růže, jak věděla, tam nebyly pro okrasu. Rostly tam, aby upozornily na případné nemoci. Růže onemocní jako první a vinař může ještě včas zasáhnout. Tento báječný letní road trip napříč Evropou je to pravé čtení na prázdniny! Další povedený příběh z edice Srdcovky. Je výborně čtivě napsaný a vy se nebudete ani chvilku nudit. Laurie mě sice zpočátku trošku štvala svou zaslepeností a tím, že si nechala od přítele vše líbit a ještě ho nazývala ideálním. Ten s ní přitom zacházel, jako s kusem hadru. Ale později dojde k prozření a zjistí, jak nudný a nešťastný vedla život. Pozdrav z Itálie je lehký jako letní vánek, veselý, akční, místy vtipný a rozhodně oddechový. Zlepší vám náladu a navede vás na tu správnou letní vlnu. Atmosféra v příběhu je prostě dokonalá. Cestování v autě, poznávání nových zemí, míst a lidí, do toho ta správná dávka vážných témat a lásky. To vše vytváří dokonalý příběh na léto. Určitě si ho nenechte ujít.