Nymfomanka

Nymfomanka
Nymfomanka polské autorky píšící pod pseudonymem Sonia Rosa rozhodně není klasickým erotickým románem. Nabízí totiž daleko hlubší náhled do existence ženy, která díky své chorobné touze po sexu nemůže žít normální život.
Ústřední postavou je Anita. Na první pohled pohledná, sympatická žena, která se ovšem musí potýkat s jedním zásadním problémem. Je totiž závislá na sexu. Jakmile venku potká nějakého muže, velice brzy hrozí, že s ním skončí v posteli. Nebo na jakémkoliv jiném místě. V nejhorších chvílích je jí přitom jedno, jestli je daný milenec štíhlý nebo tlustý, hezký nebo ošklivý. Hlavně, že na malou chvíli ukojí své touhy. Díky tomu ovšem brzy o vše přichází – o práci, o dům i vlastního syna. V Nymfomance rozhodně nehledejte nějaké romantické scény a něžné milovaní. Z pravidla se v ní totiž odehrává především drsný živočišný sex. A to hodně často. Líčení jednotlivých scén někdy bývá kratší, nenajdeme v něm tak velké množství detailů. To ostatně ani není účelem této knihy. Daleko více se totiž zaměřuje na pocity hlavní postavy, její strasti a bolesti způsobené nymfomanií. Pro chlapa je to na první pohled ideální žena. Ovšem jen do té chvíle než zjistí, že ho brzo podvede s jiným mužem. Nepodlehnout mu je totiž pro ni opravdu těžké. Čtenář díky tomu sleduje její mnohá sexuální dobrodružství, opětovaně s neznámými kolemjdoucími.

Pro pěknou ženu ostatně není povětšinu času žádný problém získat si někoho na „jednorázovku“. Muži jsou bohužel v tomto příběhu vykresleni jako sukničkáři, kterým nejde o nic jiného než sex. Najde se sice několik výjimek, ale je jich poskromnu. Tak špatní snad ale nejsme, ne? Popis života Anity je ovšem dobře vykreslený a autorce se daří  na čtenáře velice silně zapůsobit. Ze stránek knihy přímo cítíte její zranitelnost, beznaděj a bolest. Celé vyprávění není jen o sexuálních scénách. Popisuje i dívčino dětství a dospívání, hledání práce nebo pokusy o získání plnohodnotného života. Odehrává se ve dvou časových liniích. Jedna popisuje současnost a druhá minulost od mládí až téměř po nynější události. Chvílemi ji budete litovat, následně si řeknete, jaká je to potvora. Díky své závislosti na sexu totiž neváhá svést ani ženaté muže a tím i rozbíjet jejich rodiny. Přesto jí budete po většinu doby spíše fandit a přát si, aby to s ní nakonec dobře dopadlo. Za mě se celkově jedná o opravdu unikátní záležitost, která vybočuje z řady běžných erotických románů.  Milovníci nahých a spojených těl si sice přijdou na své, ale zároveň má tento titul daleko větší přesah. Zaujme tak širokou základnu čtenářů, nejen čtenáře jejích klasičtějších příbuzných. Na konci většina z vás bude chápat, že tato nemoc opravdu není nic pěkného. Že ženy s nymfomanií mají těžký život, který pro ně ani jejich partnery rozhodně není procházkou růžovým sadem. Sex totiž nemusí být jenom krásnou věcí, ale i něčím, co vás dožene takřka k šílenství. Autorce se tento problém podařilo vykreslit na výbornou, a navíc ho zabalit do velice sympatického obalu.