Napsáno krví

Napsáno krví
Horká novinka z pera úspěšného a celosvětově oblíbeného autora thrillerů Chrise Cartera. Tajuplná atmosféra a dechberoucí děj, který vám nedá spát, dokud knihu nedočtete. Jaký příběh si pro nás autor připravil tentokrát?
V pořadí jedenáctý příběh ze série o Robertu Hunterovi a Carlosi Garciovi nás zavádí do Los Angeles, do času krátce před Vánoci. Mistryně kapsářského řemesla Angela Woodová oslavuje denní vysoký výdělek v baru a když je svědkyní sporu mezi návštěvníkem baru a starcem, rozhodne se dát tomu mladšímu životní lekci. Ukradne mu koženou brašnu, ale bohužel se v ní nenachází to, po čem by Angela přímo toužila. Nejsou v ní peníze, nic cenného ani drahého jako třeba mobilní telefon, notebook či jiná podobná věc. Je v ní na první pohled obyčejná těžká kniha v kožené vazbě. Jakmile jí Angela doma prolistuje, její život už nikdy nebude stejný. Obsah totiž skrývá taková tajemství, která nejsou ani v jejích nejhorších nočních můrách.

"Sériový vrah, který se před ničím nezastaví… Byl okraden o svůj nejcennější majetek. A teď ho musí dostat zpátky za každou cenu."

Já osobně jsem se na knihu moc těšila, protože si mě Chris Carter získal již v přechozích dílech. Jeho styl psaní a napětí, které se stupňuje s každou novou kapitolou, jsem si zamilovala. Příběh začíná pozvolna a poté nabere nečekaný spád, že vám stránky doslova mizí pod rukama a než se nadějete, dočítáte poslední stránky. Přesně to autor umí. Líbí se mi, že jsou kapitoly krátké a končí vždy v té nejnapínavější části, takže vás to nutí číst pořád dál a dál, dokud knihu nedočtete. Hlavní hrdiny jsem si zamilovala již v prvním díle a s každým novým mi více a více přirůstají k srdci.

"Když si zapíše vaše jméno, je to rozsudek smrti…"

Pokud patříte k fanouškům tohoto autora či žánru, určitě vám moc doporučuji se do knihy pustit, ale raději začněte číst od začátku série, abyste nebyli ochuzeni o soukromý život vyšetřovatelů. Vyzkoušejte a uvidíte sami, zda vám autor sedne či nikoliv. Musím uznat, že ačkoliv se mi předchozí díly líbily hrozně moc, tento se řadí vůbec mezi TOP knihy, které jsem kdy přečetla. Velmi doufám, že autor píše novou knihu, na kterou se už nyní moc těším. Chris Carter dokazuje, že je mistrem ve svém oboru. Jen málokterý autor současných thrillerů mu může konkurovat.