Léto bez tebe

Léto bez tebe
Každá rodina má svá tajemství. Ta rodiny Tarrantových vyplují všechna na povrch během letní dovolené v jejich lasturovém domku na pláži.
Tarrantovi jsou veliká rodina. Všichni pohromadě tráví pravidelně několik týdnů v létě v jejich přímořské chatce, kde si všichni užívají prázdnin. Ale tento rok je všechno jinak. Nedávno zemřel Alec, tatínek a dědeček. Jeho žena Olivia se snaží sebrat a těší se na společné chvilky s rodinou u moře, i přesto, že jí to bez manžela přijde trošku divné a smutné. Ale po příjezdu zjistí, že měl její milovaný manžel veliké tajemství, o kterém nikdo netušil. Léto běží, všichni se začínají svěřovat a zjišťují, že otec nebyl jediný, kdo něco skrýval. I jeho syn a dcera mají problémy a kostlivce ve skříni. „Voda vrhala odlesky slunečních paprsků a vypadala tak lákavá, tak osvěžující. Než si stačila uvědomit, co dělá, stála Olivia na nohou, rozepínala si sukni a svlékala se. Když došlo na podprsenku a na kalhotky, na okamžik se zarazila. V duchu slyšela Freyu, jak volá: Mami, co to proboha děláš? Představila si turisty, kteří je z vrcholku útesu pozorují dalekohledem, jachtaře, který se najednou vynoří z vedlejší zátoky… Ale co na tom sejde? Kůže jako kůže. Život je příliš krátký a to moře navíc vypadá naprosto úchvatně. Rozepnula háček na podprsence, odhodila kalhotky a rozpažila ruce směrem k nebi. „Už jdu!“ Edice Srdcovky je prostě boží. Je to báječné oddechové čtení pro skvělou náladu, jako dělané na lehátko, na deku, ať už na zahradě nebo u moře. Navíc, viděli jste už ty obálky? Nedají se popsat jinak, než: nádhera! Léto bez tebe je skvěle napsaný letní román, kde se řeší rodinné problémy, které se klidně mohou stát i vám. Příběh je reálný, ze života, a je velmi čtivý. Od Lucy Diamond už u nás vyšly romány Kavárna na pláži, Já a pan Jones, Bude to dobrý rok a Tři dámy na zhubnutí. Všechny jsou velmi úspěšné a já věřím, že i tento letní příběh bude také tak hodně čtený. Léto bez tebe vás naladí na tu správnou letní notu, vtáhne vás svou atmosférou ospalého přímořského městečka a vy se budete těšit na každou stránku, tak jako já: cítila jsem vůni moře, bavilo mě, jak Olivia  postupně odhazovala zábrany a měnila se z upjaté starší dámy na ženu, která si chtěla užívat života. Léto bez tebe je prostě dokonalý prázdninový román, který si musíte zabalit s sebou - nejen - na cesty.