Co se o ní říká

Co se o ní říká
Návrat do manželova rodného města a nová pracovní příležitost. Je ale moudré vytahovat na světlo kostlivce ze skříní? Tajemství, která měla zůstat skryta?
Bývalá asistentka první dámy, Bess, se po nepříjemném skandálu vrací do manželova rodného města, aby zde otevřeli hotel. Její doposud hektický život vzal za své a zcela upřímně, nudí se. Proto když jí přijde nabídka sepsat životní příběh místní celebrity Susanah Lane, zaváhá jen na vteřinu. Netuší, jaký osud se před ní odkryje a jak moc zasáhne do jejího vlastního soukromí. Kristyn Kusek Lewin není zase tak neznámou autorkou beletrie, jen v českém jazyce zatím vyšla pouze jedna její kniha a tou je Co se o ní říká. Ve světě je celkem oblíbená a sepsala již desítky publikací. Hlavní hrdinka knihy Co se o ní říká je zklamaná svou ztracenou kariérou v Bílém domě, ale snaží se zapadnout do místní komunity a žít jako běžná matka dvou dětí a příkladná manželka. Na krk jí dýchá její panovačná tchýně, při malých společenských událostech je konfrontována s "bývalkou" svého manžela a zoufale se snaží sepsat článek s místní podivínkou, vdovou po miliardáři, která má za sebou autonehodu. Poznává maloměstský život z odvrácené strany, pomalu odkrývá tajemství, stará spoustu let, která se přímo dotýkají její rodiny a rodiny jejího manžela. Kniha Co se o ní říká je naprosto oddechovým čtením, po kterém byste měli sáhnout, pokud milujete nenáročné, poklidné příběhy. Maloměsto, společenské drby, spousta uštěpačných poznámek a jemný vtip, to je to, co v knize najdete. Nečekejte žádné překvapivé zvraty, jen se nechte unášet klidným tempem příběhu, který by se klidně mohl stát i vám. Pokud tedy žijete na místě, kde každý ví o každém a všichni se navzájem znají.