Chata ve Švýcarsku

Chata ve Švýcarsku
Podzim je obdobím, které je jako stvořené pro knihomoly. Nejlepší činností je zachumlat se do teplé deky, do jedné ruky vzít hrnek horké čokolády nebo čaje a do druhé ruky dobrou knihu. A my pro vás máme jeden skvělý tip, jaká kniha by to měla být. Tou pravou je v současné době oddechová, dlouho očekávaná novinka Chata ve Švýcarsku!
Hlavní hrdinkou je tentokrát Minna, která je přesvědčena, že šálek horké čokolády je recept na každý problém. A právě toto nyní potřebuje. Pronásleduje ji totiž pořádný trapas, když se její poslední milostná eskapáda stala hitem internetu. Minnu napadne skvělá věc – zabalit si kufry, uspořádat si život, popřemýšlet o budoucnost a utopit svůj žal v nejlepší horké čokoládě, kterou přesně ví, kde hledat – v útulné chatě své kmotry ve Švýcarsku. Cíl cesty je jasný – litry čokolády, a co je pro Minnu nejdůležitější – žádní muži! Jenže, celý plán se začíná komplikovat, když Minně zkříží cestu neznámý krasavec při cestě ve vlaku do Alp… Příběh zasazen do romantického a útulného prostředí švýcarských Alp a k tomu do zasněžené chaty je přesně to, co jsem já osobně v současné době potřebovala. Kniha mě vtáhla s první stránkou a já nemohla přestat číst, dokud jsem neměla dočteno, i když je příběh dost předvídatelný, ale to nevadí. Romantika od začátku do konce, spousta čokolády, jak ostatně vypovídala anotace (až na ni začnete mít po celou dobu čtení chuť!), kouzelné prostředí, které je tak perfektně vykreslené, až téměř cítíte, jako kdybyste se na místě skutečně ocitli a k tomu naprosto vyvedená zápletka. Navíc Minna mi jako hlavní hrdinka příběhu skvěle sedla a moc jsem si ji oblíbila.

Tato série samostatných románů má nejen úžasné příběhy, které vás upoutají anotace, ale zároveň naprosto nádherné obálky, za to patří velké plus nakladatelství Cosmopolis. Co víc si přát než jen oddechovku na pár chmurných večerů, kdy budete v pohodlí svého domova prožívat jeden zamilovaný příběh uspěchané dívky, která miluje čokoládu a pokouší se odolat lásce, která si ji ale stejně najde. Julie Caplinová je autorka, u které jsem se již několikrát přesvědčila, že psát rozhodně umí a ani tentokrát nezklamala. Pokud tedy hledáte knihu, u které si odpočinete, občas zasmějete a která vás zahřeje u srdce, hurá do Chaty ve Švýcarsku. Jsem přesvědčena, že budete z příběhu nadšeni stejně jako jsem nyní já. Už nyní se nemohu dočkat, až u nás vyjde další samostatný román od Julie Caplinové. Další kniha má mít název Domek v Irsku a má vyjít v průběhu příštího roku.