Moje léto v Řecku

Moje léto v Řecku
Athény, Kefalonie, Korfu. Všechna tato krásná místa v Řecku poznáte v tomto skvělém letním románu od mojí oblíbené Mandy Baggot.

Becky si odjíždí odpočinout od věčné práce na ostrov Korfu, kde má hlídat luxusní vilu. Má v plánu se jen povalovat na pláži a u bazénu, nic jiného. To ale netuší, co všechno se může stát, když si sedne do letadla vedle Řeka Eliase. Nejen že má letadlo zpoždění a oni zůstanou trčet v Athénách, ale nakonec musí nouzově přistát na ostrově Kefalonie, kde stráví dva dny. Když se Becky konečně dostane na Korfu, myslí si, že už toho zvláštního Eliase nikdy neuvidí. On jí však hned druhý den zazvoní u dveří… A tím začíná zase další dobrodružství.

„Becky nemohla uvěřit vlastním očím. Stála před poněkud křehkým plotem obklopeným křovinami a dalšími zelenými keři a Athény se před ní rozkládaly jako pikniková deka z kostiček Lega, slunce začínalo zapadat. Polovina výhledu byla ve stínu, takže se zdálo, že vrcholky budov jsou modrošedé. Druhá část byla osvětlená, krémová a hnědá a táhla se velmi daleko a do šířky. Nikdy předtím neviděla něco tak rozlehlého.“

Tohle bylo tak boží! Četla jsem všechny autorčiny knihy a myslím, že tato byla jedna z jejích nejlepších. Moc se mi líbilo poznávání jiných míst v Řecku, než stále jen Korfu, které je v každém jejím románu. Ten dokonalý popis Athén i ostrova Kefalonie mi vzal dech. Hltala jsem každou stránku a zamilovala se do krásného Eliase. Kniha mě přenesla do mého milovaného Řecka, které už mi moc chybí. Jako bych na všech místech byla spolu s Becky, znovu jsem navštívila Athény a brouzdala se uličkami, poznávala jsem Kefalonii a navštívila ta známá místa, která znám z průvodců. No zkrátka jsem si užívala úplně všechno. Když jsem dočetla, zmohla jsem se jen na: „Ach, tohle bylo přesně ono, to jsem teď potřebovala.“

Pokud chcete poznat kousíček Řecka nebo ho milujete tak jako já, chcete se smát, zažít i kus romantiky a nahlédnout trošku do života místních, pak si určitě přečtěte Moje léto v Řecku. Dostanete všechno, co má mít správný letní román (a v zimě vás určitě výborně zahřeje, protože vás přenese k moři).  Já si ho báječně užila.