Vězenkyně

Vězenkyně
Psychothriller oblíbené autorky thrillerů, který vás nenechá ani na malý okamžik v klidu. Ochlaďte se v parném letním období knihou Vězeňkyně a ponořte se do nervy drásajícího příběhu B.A.Paris, známé autorky knih Za zavřenými dveřmi a Dilema.

Hlavní hrdinkou příběhu je Amélie, která má za sebou poměrně těžkou minulost. Od šestnácti let je sirotkem, ale za všech okolností se o sebe vždy dokázala postarat. Vybudovala si vlastní život v hlavním městě Velké Británie – Londýně, kde také poznala lásku svého života, miliardáře Neda. Střemhlav se vrhla do společného života a poněkud impulzivně souhlasila s nabídkou sňatku. A nyní nastává otázka – ví vůbec Amélie, koho si vlastně vzala? Zná Neda natolik dobře? Ví o něm vše? A je vše, co jí napovídal pravda? Všechny tyto otázky a mnohem více, se Amélii honí v hlavě, když se probouzí v neznámém prostředí temné místnosti s únosci, kteří jen mlčí. Náhle však zaslechne hlas svého manžela Neda a rázem si není jistá, odkud ji hrozí větší nebezpečí. Proč se jí to děje a co s tím má její muž společného? Co s ní teď bude?

Autorku a její tvorbu sleduji již několik let a nepřestává mě fascinovat, s jakou úrovní si B.A.Paris už léta drží neustálé napětí, které provází snad každou její knihu. Kapitoly jsou velmi krátké, tudíž pomáhají čtenáře udržovat v napětí po celou dobu. Postavy byly dobře vykreslené a uvěřitelné. Jako čtenáři se ocitáme v kůži hlavní hrdinky a prožíváme s ní celý děj.

Ačkoliv jsem si příběh užila a autorka mě držela v nejistotě hodně dlouhou dobu, musím knize vytknout jednu věc a to bylo na můj vkus až příliš časté střídání minulosti a přítomnosti. Trochu to při čtení „ruší“, ale to je jen můj názor. Když už se začtete do jedné části a začne vám to dávat smysl, najednou vše skončí a jako čtenáři „skáčete“ do jiné časové roviny. Ale tak to je u spisovatelky už zvykem, využívá tento styl velmi často.

Vězeňkyni hodnotím pozitivně, jelikož jsem se na ni velmi dlouho těšila, ačkoliv jsem měla větší očekávání s ohledem na velmi vysokou úroveň ostatních knih.

Fanoušci thrillerů a napínavých příběhů si určitě přijdou na své, začtou-li se do jakékoliv knihy z autorčiny sbírky. Jedná se o samostatné příběhy, tudíž, pokud jste autorku objevili teprve nedávno, můžete se směle začíst do které budete chtít.

Kdybych mohla vybrat TOP knihu od B.A. Paris, u mě osobně vede i nadále V pasti lží a hned za ní je Přiveď mě zpátky.

Každopádně, já se moc těším na další autorčin počin, doufám, že se brzy dočkáme jejího dalšího díla.