Její vina

Její vina
Zhýčkaná milionářka je obviněna z vraždy, následně propuštěna bez trestu. O třicet let později její příběh stále fascinuje a je na čase jej začít rozplétat.

V roce 1977 je obviněna z vraždy dvou mužů velmi bohatá dívka Beth Greerová, o níž bylo známo, že přišla o oba rodiče, kteří jí zanechali závratné dědictví. Mladá milionářka žije poněkud výstřední život plný večírků, alkoholu a zástupu mužů. Obvinění je zproštěna, ale její příběh i dál láká lovce detektivních příběhů, včetně blogerky jménem Shea Collinsová. Když se jí naskytne vzácná příležitost rozhovoru s touto dámou, která již dávno opustila společenský život, neváhá ani chvilku.

Celý její dům ovšem připomíná zašlé muzeum, plné starých duchů a nejen těch. V tom domě se děje cosi zvláštního, co nahání husí kůži a moc tomu nepřidá jistá uzavřenost samotné Beth. Co se před mnoha lety skutečně stalo a jaké tajemství se skrývá za pevně vybudovanou fasádou nezdolnosti obyvatelky tajemného domu?

Americká autorka Simone St. James se českým čtenářům představila již před lety knihou Zlomené duše a mě samotnou hned upoutala. Její vina je, alespoň podle mého, stejně dobrá. Po pomalém rozjezdu se nám před očima rozjíždí temný příběh s nádechem mystična, které skvěle okoření celý příběh. Pokud si oblíbíte hlavní aktérku Sheu, která má za sebou nedávný rozvod, pak začnete fandit i Beth, která zestárla, ale staré křivdy si s sebou nese dodnes.

Její vina je detektivkou, kde není nouze o překvapení a zvraty, které nebudete čekat. Mysteriózní zápletka někoho může mást, ale má zde své pevné místo a rozhodně bude bavit.