Připlouvá Loď plná nevěst

Připlouvá Loď plná nevěst
Také se už nemůžete dočkat léta? Nezadržitelně rychle se totiž blíží. A hledáte-li příjemnou oddechovou a romantickou četbu, máme pro vás jeden skvělý tip. Tak dávejte pozor, připlouvá totiž horká novinka oblíbené spisovatelky Jojo Moyesové Loď plná nevěst!

Jako čtenáři se přenášíme do roku 1946, je těsně po druhé světové válce a život se pomalu, ale jistě začíná zaběhávat do starých kolejí. Osudy milionů lidí ale už nikdy nebudou takové, jaké bývaly před válkou… Neobvyklá cesta čeká hned několik žen, kteří se během války provdaly za své milované muže a daly jim své sliby. Jedna z cestujících se jmenuje Frances Mackenzieová, kterou začíná dohánět minulost. Osudová plavba jí ale změní život…

Poznejte příběh mnoha mladých žen, nevěst a dívek, které se provdaly za britské vojáky bojující v zámoří a nyní se vrací domů. Naleznou konečně své vytoužené štěstí? A jak dopadne jejich plavba? Změní nějaké dívce život? Tento příběh je výjimečný také v tom směru, že se jedná o inspiraci skutečnou událostí, což přidává na jeho intenzitě a větší důvěryhodnosti.

Jojo Moyesová je má oblíbená autorka. Její knihy miluji již pěknou řádku let a nenechám si ujít žádnou z nich. Loď plná nevěst byla pro mě velkou očekávanou novinkou. Ačkoliv mám ráda všechny knihy, které autorka napsala, po přečtení Lodi plné nevěst musím uznat, že se příběh řadí k těm zdařilejším příběhům, které autorka na svém kontě má. Moc se mi líbilo prostředí, ve kterém se děj odehrává. Bylo neobvyklé a svým způsobem zajímavé sledovat osudy několika odlišných lidí, které spojuje mnohem více, než je na první pohled patrné. Také jsem ocenila, že se v příběhu prolíná i více časových rovin a postavy jsou veskrze sympatické.

Chcete-li si u čtení odpočinout a prostě a jednoduše „vypnout“, je pro vás tato kniha tou pravou. Ideální čtení na léto. Vyplujte na moře a přeneste se do relativně nedávné doby nelehkého období, kdy každý toužil po štěstí, lásce a vzájemné důvěře.

Držte si klobouky, nasaďte sluneční brýle a pusťte se do čtení, protože před vašima očima právě vyplouvá Loď plná nevěst. Kniha, která se jistě zapíše do vaší mysli i srdce, máte-li rádi romantiku.