Jako stín

Jako stín
Mrazivé, napínavé, dech beroucí. Helen Fieldsová je zpět s další peckou. Patříte-li k fanouškům thrillerů, nesmí vám její novinka uniknout!

Jako stín

Čekáte-li i v této knize „staré známé“ z autorčiných jiných knih, budete zklamáni. Jako stín je kniha mimo vyšetřovatelskou sérii a Luca ani Avu zde nenaleznete. I když absence těchto dvou svérázných vyšetřovatelů může některým fanouškům autorčiných děl chybět, ani tento titul nestojí, co se kvality týče, pozadu. I zde nalezneme napínavé pasáže, nervy drásající scény i sympatické hrdiny.

Někde tam je…

Opět je příběh situován do hlavního města Skotska – do Edinburghu. Tamní policie má mnoho práce s únoscem, který jim neustále uniká a jehož lidé popisují jako stín. Vyšetřovací tým tedy posílí forenzní psycholožka Connie Woolwinová a inspektor Brodie Baard. Spojí své síly a vydávají se na nebezpečný hon na velmi chytrého a psychicky narušeného pachatele. Čas neúprosně běží. Podaří se jim dopadnout pachatele dřív než bude mít na svědomí další nevinné oběti?

Skrývá se…

Ačkoliv jsem velkou fanynkou mých oblíbených hlavních hrdinů Luca a Avy, známých z autorčiných předchozích příběhů a ačkoliv jsem si poměrně dlouho zvykala na novou hlavní dvojici, nakonec se mi příběh velmi líbil. Opět to mělo spád od samotného začátku, Connie i Brodie mi byli oba nesmírně sympatičtí. Co se mi na všech autorčiných knihách líbí nejvíce (a platí to i v tomto případě), je rozhodně popis prostředí, ve kterém se děj odehrává a napínavost až do posledních stránek, kdy vás to nutí číst dál, dokud nedočtete až do konce.

Pochmurné počasí ve Skotsku, konkrétně v Edinburghu přidává příběhu na ještě temnější atmosféře, což v detektivních případech není na škodu, naopak je to velká výhoda.

A neustále se dívá…

Knihu velmi doporučuji všem, kdo mají rádi thrillery či detektivky. Pokud jste od autorky ještě nic nečetli a chtěli byste začít touto, myslím, že je to správná volba.