Dokonalá tma

Dokonalá tma
„Dokonalá“ série je konečně zpět a milovníci thrillerů mohou jásat, protože nás tentokrát opět čeká bravurní příběh plný napětí, zvratů a skvěle vykreslených postav, ostatně jak jsme u této autorky zvyklí. Jste napjatí, co si pro nás Helen Fields přichystala tentokrát? Pohodlně se usaďte a mějte oči otevřené, protože přichází Dokonalá tma!

Hlavním hrdinou, jako v ostatních předešlých dílech je vyšetřovatel Luc Callanach, který se vydává na dalekou cestu až do srdce Francie – do Paříže, kde rozkrývá síť obchodníků s bílým masem. Brzy ale dojde k vraždě skotského občana a Luc je nucen případ převzít a obeznámit svou věrnou kolegyni, která pobývá v Edinburghu. Ava Turnerová má však jiné starosti. I ve Skotsku dochází k vraždám a těla v márnicích přibývají nevídanou rychlostí. Brzy se však ukáže, že oba případy mají mnoho společného, než se na první pohled zdálo… Oba vyšetřovatelé hrají o čas, který je velmi drahý a sebemenší chyba může mít až katastrofální následky…

Šestý díl série s vyšetřovateli Avou a Lucem byla opět plná napětí a dechberoucích scén, při některých mi naskakovala husí kůže a to jsem si po přečtení předešlých příběhů od Helen Fieldsové myslela, že už mě ničím nepřekvapí. Nemohla jsem tento díl minut, jelikož jsem si oba hrdiny zamilovala, navíc tato kniha měla úžasně znějící anotaci a celý příběh splnil svůj účel.

Dokonalá tma

Šestý případ Avy a Luca je temnější než se na první pohled zdá…

Tentokrát se případ neodehrává jen v pochmurném Skotsku, ale rovněž ve sluncem zalité Francii. Příběh má relativně krátké kapitoly a napínavý děj, takže se velmi těžko dá od knihy odejít. Tento šestý díl se mi líbil z celé série asi nejvíce, ale všechny jsou dle mého naprostý TOP na současné literární scéně.

Pokud patříte k fanouškům thrillerů, detektivek a nebo si jen chcete přečíst napínavý, krimi příběh se sympatickými vyšetřovateli a spletitým případem plným nečekaných zvratů, doporučuji si Dokonalou tmu přečíst.

Zároveň bych ale doporučila, abyste se rozhodně poohlédli také po přechozích případech ústřední hlavní dvojice. Lépe se budete v příběhu orientovat.

Autorka se řadí k mým velkým oblíbencům na poli krimi literatury. Už před rokem mě překvapila prvním dílem série, který získal název Dokonalé stopy. Od té doby doslova hltám všechny její příběhy a netrpělivě vyhlížím další. Její knihy nemají žádná hluchá místa a ani trochu se u čtení nenudíte. Právě naopak. Dumáte nad tím, kdo mohl zločin udělat a když už si myslíte, že víte, autorka vám ukáže jak moc se mýlíte. Přesně to mám na jejích příbězích ráda. Nečekanost a nepředvídatelnost. Myslím, že pokud váháte a máte rádi „drsnější“ literaturu, s touto autorkou nelze „šlápnout vedle“.

Nemůžu se dočkat, co dalšího pro nás chystá a už teď vím, že to opět bude literární pecka.