Vánoční zázrak

Vánoční zázrak
Chtěla jsem se naladit na Vánoce a tak jsem sáhla po této knize. Navnadila mě na ni nejen krásná obálka, ale hlavně zajímavě znějící anotace. Navíc je i uvnitř moc hezky doplněna o stříbrné vánoční stromečky a hvězdičky. Očekávala jsem přeslazený příběh, který bude až moc kýčovitý, ale nakonec mě kniha velmi mile překvapila.

Na Vánocích miluji jejich kouzlo, atmosféru, klid, pohodu, že je rodina pohromadě a hlavně to, že se dějí zázraky. To vše je i v této knize.

Hlavní hrdinkou je náctiletá Sierra, která svým rodičům pomáhá při prodeji vánočních stromečků. Během této každoroční výpomoci si stěžuje na to, že musí na čas opustit rodné město i své nejlepší přítelkyně, ale to ještě netuší, co jí potká letos! Pozná zajímavého a na první pohled okouzlujícího mladíka, který se jmenuje Caleb. Že by láska na první pohled z obou stran? Jenže, co skrývá nový neznámý za tajemství z minulosti? Bude to mít vliv na jejich vyvíjející se vztah? A jak se Sierra vyrovná s tím, že na Caleba okolí nahlíží skrz prsty? Dokáže mu pomoci? Příběh je vyprávěn v první osobě, z pohledu samotné hlavní hrdinky Sierry. Díky tomu máme vše přímo z první ruky a můžeme nahlédnout do jejích citů, obav i nových zkušeností.

„Když se probudím, víří ve mně protichůdné city. Posnídám ovesnou kaši s hnědým cukrem a vyrazím k Heather. Když přijedu, čeká na mě, usazená na schodech.

Aniž by vstala, řekne: „A zase mi ujedeš.“

„Já vím.“

„Jenže tentokrát ani nevím, jestli se mi vrátíš,“ sevře mě v dlouhém objetí.

V tu chvíli před domem se skřípěním brzd zastaví Calebovo auto s Devonem na sedadle spolujezdce. Kluci vyskočí z kabiny, každý s hromádkou zabalených dárků v ruce. Veškerý smutek, který se včera večer Calebovi zračil v obličeji, je pryč.

„Veselé Vánoce!“ haleká na nás.

„Veselé Vánoce!“ odpovídáme mu s Heather.                           - str. 232

Vánoční zázrak je oddechová, nenáročná knížka, která pohladí po duši a dokáže vás skvěle naladit na vánoční svátky. Takže je pro tuto dobu jako stvořená. Nejvíce mi k srdci přirostli Caleb a Heather. Sierru jsem měla také ráda, ale tyto dva jsem si oblíbila více. Caleb byl pravým vzorem pro dokonalého zamilovaného mladíka. Dlouho na něj nezapomenu. Občas jsem samotné hlavní hrdince záviděla její románek. Kdo by se nechtěl zamilovat právě o Vánocích, že? Takže, pokud toužíte vypnout, zamilovat se a přesunout se z této krušné reality do zasněžené a mrazem sevřené Ameriky, vzhůru do čtení!