Stále vládne mráz

Stále vládne mráz
Temný svět, do kterého nahlédneme, nás bude děsit, ale touha číst dál bude silnější. Jste zvědaví na nejnovější thriller oblíbené dvojice autorů?
Tentokrát se autoři vydali trochu dál, než je u nich běžné. Ve své nejnovější knize se zabývají i tématem v této době třeskutým a výbušným, a to jsou uprchlíci. Obchod s orgány, nevinné, bezbranné děti, vražda. Vše začíná v okamžiku, kdy bezdomovkyně Muriel nalezne děvčátko, které, zdá se, nikomu nechybí. Ačkoliv jí nemá moc co nabídnout, holčičku si vezme k sobě a snaží se ji ochránit. Ale před čím nebo kým? Po nebezpečí, kterému jsou obě vystaveny, se obrátí se žádostí o pomoc na známého policistu, Toma Stiltona, kterého známe již z předešlých knih. Souběžně s tímto příběhem se odvíjí i jiný, neméně krutý a nervy drásající. A opět jde o malé dítě. Co mají tyto děti společného? Proč jedno muselo zemřít a druhé se o svůj život bojí? Na tyto otázky musí odpovědět Mette Olsäterová. Spolu s celým týmem se pouští do boje proti krutému zločinu na dětech. Posilněna o novou policistku Olivii Rönningovou nachází důkazy, že za vraždou malého chlapce je něco víc. Něco zlověstnějšího a krutějšího, něco, s čím dosud do styku nepřišla. Manželé Börjlindovi mají na svém kontě již spoustu skvělých thrillerů. Temných a děsivých, kde si přijdou na své milovníci severské krimi opravdu se vším všudy. Ale tentokrát je jejich kniha jakoby syrovější, krutější. Možná je to dáno tím, že v hlavní roli jsou malé děti, ale každopádně já jsem si čtení užila do posledního písmena. Pořádná dávka napětí, žádné chození kolem horké kaše. A příběh, který se v jednom okamžiku spojí, a vše náhle dává ten správný smysl. Obr. Manželé Börjlindovi