Ellin život není žádná pohádka. Před necelým rokem ztratila maminku při autonehodě, z níž sama vyvázla vážně zraněná. Byla velmi dlouho v komatu, osm měsíců strávila v nemocnici. Svého otce neviděla roky a teď se k němu a jeho nové rodině musí přestěhovat. Její nevlastní sestry jí dělají ze života peklo, nikdo jí nerozumí, celá škola se jí posmívá. Jediný, komu může napsat a normálně si popovídat, je Cinder. Přátelí se spolu už roky přes internet, ale nikdy se spolu nesetkali. Ella však vůbec netuší, že Cinder je jedním z nejslavnějších herců v Hollywoodu. Potkají se konečně? Jaké jsou jejich city? Unese trošku namachrovaný Cinder Ellino postižení? Co vše bude muset Ella prožít, aby svého kamaráda konečně spatřila? A co bude muset obětovat Cinder?

„Ve vaně jsem zůstala, dokud voda nevychladla a já se pořádně nevybrečela. Slzy nepřišly kvůli všem těm pohledům mých spolužáků ani proto, že se ke mně všichni chovali jak k vyvrhelovi – plakala jsem, protože mi došlo, že takhle bude vypadat zbytek mého života. Anna měla pravdu – na mé kulhání ani jizvy nepomůže vůbec nic. Dnešní strašlivý den se bude navěky opakovat.“

Vzhledem k náročnému období, které prožívám, aktuálně vyhledávám pouze oddechovky, romantiku, slaďárny. Cinder a Ella náležitě tuto etapu zahájili, moc jsem se na knihu těšila a opravdu jsem si ji užila. Určitě si nenechám ujít ani její druhý díl Šťastně až na věky. Autorka Kelly Oram píše velice čtivě, okamžitě vás děj pohltí a vy budete chtít číst dál a dál. Toto je její první kniha vydaná v češtině a já myslím, že za přečtení rozhodně stojí.

Cinder a Ella vám ukáže, že prostě pravá láska existuje. Kdekoliv a kdykoliv. Ano, někomu se to může zdát jako klišé. Ale opravdu čtivé klišé! (Já tohle slovo fakt nesnáším, grrr) Občas to tak i v životě přeci chodí. Navíc se o tom krásně čte. Příběh je vlastně taková pohádka pro dospělé. Rozněžní vás a naladí na pozitivní vlnu. Láska přece i hory přenáší, a je třeba pro ni něco obětovat. Pokud tomu ani trošičku nevěříte, tak tuto knihu možná radši nečtěte. Protože já tomu věřím: vždycky pro mne láska byla vším. A rozhodně věřím na klišé, zázraky, lásku a šťastné konce… Vy snad ne?